[if gte mso 9]>



Geceye fener olan yüreğin Âhiretinde yıldızlar açar. (2016)


 

Kötülük yapan denize bir çöp atmış olur. Kötülüğü beğenen ise çöpü deryâ zannettiğinden ömür boyu kudurur. (2016)


 

Vicdân gönyesindeki hakîkat açısı değiştikçe iyilik bakiyesinde azalma olur. (2016)


 

İkiyüzlülüğün bile “out” çok boyutlu sahtekârlıkların “in” olarak nitelendirildiği bir ortamda hak ve adâletten bahsetmek , ne yazık ki , mersiye yazmaktan öteye gidemez.(2016)


 

Lodosla bile sersemleyip kendini fırtınanın akışına bırakanlar hortum dehlîzinin sonunda pişmanlıklarını anlatabilecek duâlardan mahrûm olurlar. (2016)


 

Hüzün , uykusundan uyanırsa Nîsan’mış Kasım’mış dinlemez. (2016)


 

Geceleri navigasyonların çizdiği tüm rotalar  “Yalnızlık Rıhtımı”na çıkar. (2016)


 

Vicdân toprak gibidir. Sulanmazsa kurur. Çok sulanırsa çamur olur. Eğer denge gözetilirse ilmek ilmek kilim dokur.(2016)


 

Çocuklar gibi minicik şeylerle mutlu olabilmeyi başardığımız ân tüm kâ’inât kurtulacak. Ne kibir konuşabilecek artık ne de açgözlülük coşacak. (2016)


 

Şehirleşmek şehîrleşmeyi doğurur. Herkes şehîr olayım derken insânlığını unutur. (2016)



 

 

Dursun Tiftik

 

( Yansımalar-27 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 6.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.