MANKURTLAR VE ROBOTLAR

Hangi ideoloji, hangi inanç ve hangi düşünce ki kendi üzerine, bindiği arabaya, bombalar yükleyerek kendini patlatmayı sağlıyor anlamak mümkün değildir.

Kendini patlattığında birçok masum insanın öleceğini bile bile bunu yapanların, normal insan olması düşünülemez. Olsa olsa bu tip eylemleri yapanlar ya Mankurtlar olabilir ya da robotlar. Yani Robotik Mankurtlar

Demek ki bu canlı bomba olarak kullanılan insanlar belli bir eğitimden geçirilerek ya Mankurtlaştırılıyor ya da robotlaştırılıp eyleme öyle gönderiliyor.

Azıcık aklı olan ve düşünebilen insan, yüzde yüz öleceğini bilerek, bedenine bombalar sararak ya da arabayı bombayla doldurarak, masum insanların arasına girip düğmeye basarak kendini patlatması akıl karı değildir.

Şunu anlarız. Memleketi saldırıya uğramış, düşman çizmeleri altında inim inim inleyen insanlar canını ortaya koyarak düşman üzerine ölümüne saldırılar düzenleyebilir.  Vatanını, milletini korumak ve kurtarmak için en aziz bildiği canını hiçe sayabilir. Çanakkale’de ve Kurtuluş savaşında vb olduğu gibi.

Peki, bu ülkenin çocukları, nasıl oluyor da kendi ülkesi ve vatandaşlarına karşı kendini patlatabiliyor. Daha ilerisi kendini patlattığında kahraman olacağına ve cennete gideceğine nasıl inandırılabiliyor. Burada oturup binlerce kere düşünmemiz gerekiyor.

Âcizane bu konuda defalarca yazı yazmış birisi olarak, tekrar şunu ifade etmek istiyorum.

Bu insanları bu hale getiren eğitim sistemimizin ya da sistemsizliğimizin olduğunu unutmayalım.

Eğer bunlar oluyorsa ve de eğitim görmüş insanlar bu işin içindeyse, o zaman eğitim sisteminizde büyük bir yanlışlık var demektir. Çünkü bütün vatandaşlarınızın geçtiği yol eğitim yoludur.

Eğer bütün insanlarınızın geçmek mecburiyetinde olduğu yolunuz sağlıklı ve uygun değilse, o yoldan geçenlerin birçoğunun başka yollar arayacağından şüpheniz olmasın. Zaten bu yaşadıklarımız da bunu gözümüze gözümüze sokuyor.

Eğitim sisteminiz milletinizin ya da halkınızın değerleriyle uyuşmuyorsa, yani milli değilse, yeni yetişen nesillere büyük hedefler gösterip yönlendiremiyorsa, nesilleri ruhi, akli, fiziki ve bilimsel olarak tatmin etmiyor ve mutlu kılmıyorsa, yarınlara güvenle bakmayı güdülemiyorsa, alın size o zaman böyle canlı kanlı bombacıların yetişmesi için onlarca uygun zemin. Tabi pusuda bekleyen dâhili ve harici karanlık odaklara da böylece gün doğuyor.

İş sadece canlı bombacılarla da bitmiyor. Banka, sarraf, eczane, market vb soyguncularına bakın, devletin ve milletin kasalarına çeşitli yöntem ve kanallarla musallat olanlara bakın, halkın ürettiklerini bir şekilde elinden alıp dolandıranlara bakın, bunlar cahil insanlar değil, maalesef okumuş yazmış insanlardan olduğunu görürsünüz.

Peki, size bütün bunlar neyi ifade ediyor? Bunu da sizin yorumlarınıza bırakıyorum.

Bu canlı bombalar ya da intihar saldırısı düzenleyenler bu eylemleri neyin ve kimin adına yapıyorlar bildiklerini de sanmıyorum.

Ülkemizde bugüne kadar 26 kez canlı intihar bombacısı kendini patlatmış ve bombacılar dâhil 339 vatandaşımız hayatını kaybetmiştir.

İstanbul taksimde 19 Mart 2016 cumartesi günü gerçekleştirilenle birlikte bugüne kadar sadece İstanbul’da 11 Canlı bomba saldırısı olmuştur.

Bunun dışında Adana, Ankara, Bingöl, Diyarbakır, Hakkâri, İstanbul, Sivas, Şanlıurfa, Tunceli ve Van’da canlı bomba saldırıları gerçekleştirilmiştir.

Bu intihar saldırılarının büyük çoğunluğunu PKK, DHKP, DAEŞ ve El KAİDE terör örgütleri yapmıştır.

Bildiğiniz gibi geçtiğimiz günlerde PKK, DHKP ile birlikte on bir terör örgütü Türkiye’ye karşı birleşerek eylem kararı aldıklarını ilan etmişlerdir. Kandildeki terör yuvasında yaptıkları basın açıklamasıyla da bunu bütün dünyaya ilan etmişlerdir.

Allah vatanımızı, milletimizi ve halkımızı karanlık güç odaklarının ve maşalarının şerrinden korusun.

Türkiye’yi uzun zamandır Alevi Sünni, Türk Kürt diye birbirine düşüremeyenler, son çare olarak Mankurtlaştırdıkları gençlerle canlı bomba terörünü devreye sokmuşlardır.

 Türkiye’yi terörle terbiye etmek, hizaya getirmek, ekonomik gelişmesini durdurmak, hatta çökertmek isteyenlerin emellerini kursaklarında bırakmak için, halkımızın birlik ve beraberlik içinde bu saldırılara karşı gerekli cevabı vereceğine inanıyorum. Bu hain ve karanlık terör eylemlerini de nefretle kınıyorum.

Yurdumuzun her köşesinde terörle mücadele eden güvenlik güçlerimizden şehit olanlara ve canlı bomba patlamalarında hayatını kaybedenlere Allahtan rahmet, yaralı olanlara şifalar, yakınlarına sabırlar ve milletimize başsağlığı diliyorum.

( Mankurtlar Ve Robotlar başlıklı yazı İ.Sarıçay tarafından 22.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.