Öylesine hudutsuzca sevmiştim seni                                                                                                                             İblislerin yanında bütün meleklerin sınıırında                                                                                                            Hinduların kast sisteminde yaşamdan ayrılık sınıfında                                                                                                Hafif müteessir bir kalbin bezgin kırılışındaki akiste                                                                                                     Saf bebeklerin oynadıkları patiska elbiseli oyuncak bebeğin sahte gülüşünde                                                              Yaşlı bir burjuvanın ölüme yaklaştıkça hissettiği sürünüşte                                                                                         Bir masumun hayat darbesini yiyerek düştüğü köhne bir klinikte                                                                                  Darağacına giden bir idam mahkumunun aldığı son hayat nefesinde                                                                   Çoşkun ozanların söyledikleri türkülerde batının modernizminde                                                                               Arının insanı canlandıran mübarek poleninde eğlenceli surname şöleninde                                                               Öyle hudutsuzca sevmiştim seni                                                                                                                                   Gönlümden yansıyan ışıkların huzurunda biat töreninde                                                                                               Bazen oturgaçlı götürgeç bazen küçücük bir bebek pusetinde                                                                                     Heyecanlı anların gidiş gelişlerinde oynanan bir rus ruletinde                                                                                        Ölgün suratları candırıp korkula karışık huzura erdiren bir cinnia suretinde                                                           Öyle hudutsuzca sevmiştim seni                                                                                                                                  Güney Marmara ovalarınnın serinliğinde Karadenizin yağışlarında                                                                            İstanbulun şivesinde Egenin kırıklı Horst ve Grabenlerinde                                                                                          Sımsıcak günün ardından ruhu okşayan günün sinsi serinliğinde                                                                                Bazen bir aborjinin bazen bir eskimonun hayat mücadelesinde                                                                                  Öyle hudutsuzca sevmiştim seni                                                                                                                                    Gönlümün hurucunda gözlerinin hayal diyalektiğinin bürucunda                                                                           Kaf dağlarında salınan Zümrüanka kuşunda                                                                                                              Öyle hudutsuzca sevmiştim seni                                                                                                                                               Sevilmenin sevilirliğinin sevilen sevinme sevilişinde.......                                                                                          
( Öyle Hudutsuzca Sevmiştim Seni Iı başlıklı yazı ercaga tarafından 27.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.