Odamda iki üç müsvedde kağıt parçası                                                                                                                          Kağıt parçasının içinde sonsuz düşler                                                                                                                          En büyük yükselmeler en sert düşüşler                                                                                                                         Soğuk kadavralar gibi sokaklarda bedbin sürtünüşler                                                                                              Odamın kenarında ötüşen şen güvercinler                                                                                                                       Sonsuzluğun sonuna ulaşmaya çalışan ılık renkli kuşlar                                                                                              Şansölye misali karşıdan gelen sert bakışlar                                                                                                                   İnsanın aynadaki silueti ruhtaki salınışlar                                                                                                                  Odamdaki tıkırtılar loş ışık hüzmeleri                                                                                                                          Dolaplardan duvara yansıyan sessizlik gölgeleri                                                                                                           Uykunun başlangıcı yarı ölüme geçiş safhaları                                                                                                              Gittikçe yaklaşan rüya alarmlarının belirtisi                                                                                                                    Bilinçaltının nöronlarla oynaştığı sahneler                                                                                                                   Beş saniyede ortaya çıkan şeytani saniyeler                                                                                                                  Odamda tıkırtılar uykunun en şahşahalı yerinde                                                                                                        Bilinçsel olaylar strüktüalist yaklaşımlar                                                                                                                     Narsist öfkeler şiddetli uyanışlar                                                                                                                                    Dünyanın zalimlerine karşı hümanistik inanışlar                                                                                                         Odamda tıkırtılar burada bir var vehametin ışığında                                                                                                     Gelişmiş ovalarda kartalların ulaştığı dorukların zirvelerinde                                                                                         Sevincin ardından gelen hüzünde despotik hayallerle karşı karşıya                                                                      Odamda tıkırtılar yine gelmemişsin                                                                                                                                    Gelmeyişinden belledim seni............                
( Odamda Tıkırtılar başlıklı yazı ercaga tarafından 2/18/2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.