En yakından en uzağa velveleler                                                                                                                                  Güçlüklerle boğuşurken ruhta yaşanan zelzeleler                                                                                                         Bütün sıkıntıların içinde umudu bulma çabası                                                                                                              Ruhtaki kimsesizlikleri okşayan hayatın sinsi sabası                                                                                                   Sokaktaki ağlayan yalnız çocukların vaveylası                                                                                                            En yakından en uzağa bitmeyen bir mücadele                                                                                                              En kanlı savaşların ardından yapılan beyhude bir mutareke                                                                                     Bazen ise bütün önemsizliklerin içinde çırpınan dirençli bir su damlacağı                                                                   Fakir bir roman çocuğunun elinde oynadığı kapkaçağı                                                                                                 Sıklıkla bulutlardan saha yüksek nadiren en aşağı                                                                                                       En yakından en uzağa velveleler yaşamın içinde çırpınır                                                                                            Bütün amillerin diyalektiğinde geçirir zamanını                                                                                                             Her boşluğun içinde doluluğu arar velveleler                                                                                                               Gereksiz telaşların hissiz heyecanlarının sağdan sola sallanan elleri                                                                        Boş lakırdılarla hoş muhabbetleri cehenneme çeviren bedbaht dilleri                                                                            Yanımızda değiller dolaşırlar etrafımızda                                                                                                                      En yakandan en uzağa velveleler                                                                                                                                    Bir adam yarattınız üç adımda bir sendeleyen........       
( En Yakından En Uzağa başlıklı yazı ercaga tarafından 12.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.