Yabancı sevgiler diyarında yaşıyordu çocuk                                                                                                                 Hayalleri vardı diş minelerinde büyüttüğü                                                                                                                   Gülüşleri vardı hayırhah bir yaz gününden hallice                                                                                                        Elleri vardı soğuk ama çaresiz değil direnirdi hayata                                                                                                      Kahpe hayattaki söylenen yalanlara hayata direnirdi                                                                                              Gerçek sevgilere özenirdi daima                                                                                                                                    Kıskanmazdı özenirdi söylerdi iyiyi gönlünden geçen                                                                                                  Hayattaki dönemeçlerdeki yanlışları doğrulardan ayırıp seçerken                                                                                  Velhasıl bazen hayattan yoksun bıkkın savrulan bir yaprak gibi                                                                                Bazen köklü bir ağaç gibi olurdu sevgileri                                                                                                                   Yabancı sevgiler diyarında yaşıyordu çocuk                                                                                                                Hayat zaman zaman gülümsede de gıcık gıcık                                                                                                               Savrulan yalanların arasından sıyrılsa da kimi zaman                                                                                                  Mutluluğuyla söndürürdü kötülükleri                                                                                                                              Yabancı sevgiler diyarında yaşıyordu çocuk                                                                                                             Yabancı  sevgilerin yalancı sellerinde..........
( Yabancı Sevgiler başlıklı yazı ercaga tarafından 11.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.