KANDAN ADAM

   Siyasetçinin işi, aynı renk beklentisi olanların beklentisi olmayanları da bir araya getirerek Ölçeği kendinden yana çevirme gerçekliğidir
     Ana Kuralın istisnası idealistlerdir..Onlar ın her halukârda beklentisini toplumun ve insanlığın iyiliği dir..Hedefleri iktidar olmak değil iktidarı da düzgünleştirmektir
      7 Haziran öncesini unutmayın ..AKP
Karşıtı ortak muhalefet söylemi,ögrenci evlerinde Bulaşık yıkayıp,inşaat işçileri ile hasbihal edip saz çalan Selho,400 de 400 diye tutturmuş tarafsız gibi gözüken cumhurbaşkanı ...
       7 Haziran sonrası Parçalı meclis aritmetiğinde MHP ye "gel başbakan ol " diyen CHP nin öngörüsü gerçekleşmiş olsa idi..Bugün bir Kısım insanların hukuki kaderi. Değişecek amirler amir ,Başkan'lar Başkan'lar ,üyeler üye olamayacağı içinde siyasi ve Bürokratik kaderleri de değişmiş olacaktı...
        Bu öngörüyü Gören iktidarcılar, 7 Haziran gecesinden erken seçim diyererek milleti havaya sokmaya çalışırken dış odaklar ve ortakları da Suruç da Ankara'da bombaları patlatarak kitlesel ölümlerle kitlesel Korkuyu oluşturdular ve şehid törenlerini rutin olarak günlük hale getirdiler ...Artık bir li iki li şehidlerin haber Değeri bile yoktu Oldumu sekiz li onlu gurup şehidlerin haber Değeri olduğu gibi bunu çözecek adresin sadece saray olduğu intibahı da insanlar da yeni seçim in "belki de gerekliliği " Konusında düşünce hasıl oldu..Hükümet kurulacak diye ortada top cevirmeler ,bu zokanın acemilerce yutulması,öngörülü bir şekilde öngörmeyenlerin desteği ile hukuki kaçınılmaz sonuç olarak 1  Kasım seçimleri ortaya cıktı.
    Ve 1 Kasım da ,oylar bir partinin, başarılarının onaylanması olarak değil de birilerinin başarısızlığının tescillenmesi halinde Vatandaşlarca kullanıldı.Ama iktidarcılar bunu yine kendilerine yonttular
   Sağduyu sahibi Seçmen ,7 Haziran da "verdiği çekin " Günü'nde ""tek parti de toplanmış gücü değil çok parti de toplanmış gücü istiyorum"" şeklinde ki Mesajı ,muhalefet partileri okuyamamış tır. Bunun üzerine 1 Kasım da emanet oylar kerhen eski adrese ,oluşturulmuş Şartlarla iade olmuştur..
    Iktidar Boşluğu nu sebep göstererek canlı bomba ve şehir isyanlarını kullanan iktidarcılar,oylarını kendi cenahına çekmiştir ..
     Kandan Adam kendisine bağlı candan adamları tek tek harcayarak yolda karşılaştıkları ve başka partilerin genel başkanlığı nı yaprak milyarlarca lira kendilerine güvenen insanlara para harcatarak ,harcayan güvensizleri ,yanına çekmiş onlarla şimdilik dümen tutmaya çalışmaktadır..
    Ama kan bulaştığında denize düşersen köpek Balığı Dağa çıkarsan Kurd seni kurban seçer ..
     Bombaları patlatmasa bile patlamış bombaları kendi lehine kullanan kandan adam,köpeklerin çözülme Sürecinde Taşlar bağlanmış Cezaevleri boşaltılmış Sınırlar kevgire dönerken Yabancı istihbarat elamanların ın güneydoğu antrenman sahası OLMASINA da göz yummuştur ...Bu antrenmanlar da  evleri karargaha ve cephaneliğe Çevrilmiş nöbetçi askerlerin burunlarının ucundan. Terörist güçlerin intikalleiri gerçekleşirken ne güvenlik ne idari birimler ,Gözlerimi kapar vazifemi Yaparım modunda vazifelenmiştir..
       Rusya bile Düşen uçağını sahiplenmezken aklı birinci turu tamamlamış olanlar uçağın Rus uçağı ve tarafımızdan düşürüldüğü nü ilan ederek paye çıkarmaya çalışmış ama bu sayede Türkiye'nin Rus ihraçaatı turizm gelirleri minimuma inmiş iç güvenlik sorunu güneydoğu da tavan yapmış cenaze levazımatçıları ve mezar Taşı mermercileri Asrın işini yapmışlardır ..Hepsi kandan adama minnettardırlar.
          Doğu'ya ülke kurmaya gittiğini zanneden fakir ailelerinin üniversiteli cocukları,Ülke kurulduğunda kaymakam olacağını zanneden cahiller ordusu,lejyonerler, hastalıklı biçareler güruhunu bir araya getiren irade, Türk Ordusunun en seçkin birliklerine bile bile kurban edilmişlerdir ..
             Sonuçu belli olan bu Çarpışma da bile kandan adam Türk tipi başkanlık diyerek asıl gayenin cumhuriyet ve asli kurucu unsur olduğu söyleminden vazgeçmemiştir..
        Ölümü gösterip sıtmaya Razı etmek gibi bilinen bir yöntemi dün uygulayanlar bakalım bugün sonuç alabilecekler mi??
( Kandan Adam başlıklı yazı HALİLİ tarafından 11.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.