Yaşarken dolu dizgin. Ölü halinden bezgindi. Şimdi ben ölüyüm. Yaşayanlar bezdi. Ne tarafta olsam acıyı çeken oluyorum. Korkmuyorum desem yalan olur. Korkuyorum işte. Kötü insanların fitnesinden, yalanlardan, iki yüzlü dostlardan... 

İçim el vermiyor. Yine de el içimi oyup geçiyor.Her şeye tamam da sen el miydin ki bu kadar vefasız oldun. Adım atmaktan korkar oldum. Her adım attığım sokakta adımı bir bilen çıkıyor. Ne yollardan yürüyüp aşka geldiğimi bir Allah bilir.

Hevesi nefes saydıklarımda oldu. Nefesimi bir heves uğruna tükettiğimde oldu. Ama hiçbir nefesimi satmadım bir hiç uğruna. Bana kalkıp da aşktan söz etme. Sana seni anlatırım yaptıklarından utanırsın.

Hiçbir gelinlik yok ki geline yakışmasın. Yine de giydiğin gelinlik sana yakışmadı. Kefenim kıldın gelinliği. Beni ölüme terk etsen bu kadar yanmazdı içim. Yüreğimden sevdamı çalıp da gittin. Nereye dönsem bir ben eksiğim. Sana yakışmadı dediysem de gelinlik. Eminim ki yine içinde prensesler gibisindir. Ayağıma basmanı, Kahveme tuz koymanı ne çok isterdim. Olmadı işte. Bu yüzden çayı şekersiz içemiyorum...

Gece firara meyilli. Sabah desen gelmek bilmiyor. Alışamadım gitti. Senden ricam bir daha kanatmayasın gönlümü. Koparmayasın gönlümdeki gülü. Hoşçakal sevgili, bugün seninle son sevgililer günü...
( Son Sevgililer Günü başlıklı yazı Mecaz Adam tarafından 11.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.