Nöbetçi ŞairSanatçının  eserini ortaya koyarken bir amacı vardır. Ama eseri değerlendirenler yani yorumcular bu yönünü dikkate almazlar.

 

Kul Mehmet: Sanatçılar üzerine derin bir bilgiye sahip olmadan geniş bir araştırma yapmadan sadece kendi egosuna yapışmış kalmış, dar görüş açılı bazı yorumcular az araştırma yapıldıkça, inanıyorum ki şairin şiirlerinde feyiz almaya başlayacak, satırların hecelerin gülümsemesini görecek ve hayran kalacaktır.

 

Nöbetçi Şair: İnsan yoksulluk içinde bir hayat sürse dahi her koşulda yazar mı?

 

Kul Mehmet: Zaten şair yoksulluk içindedir yazar, sıkıntıları vardır onlarla hem hal olmuştur yazar, bir arayıştadır veya derdi olanların derdine çare olmak için arayıştır ve bunların dilini bildiği için yazar. Zaten zengin olanın şiir yazdığı pek görülmüş şey değildir. Yaşadığı sıkıntıları en iyi bilen ve kaleme alandır şair. Akla deneyime hisse sezgiye alışık olan şair yoksulluk içinde bir çıkışa ulaşmak için, hecelerin gülümsemesine yaklaşarak, mutlu olmanın mutluluğun resmini önce aklında çizer ve yazarak mutlu olur ve bu mutluluğu şiirleri ile yaşar ve okuyucularına sunar.

 

Nöbetçi Şair: Teşekkürler ederim, bize bu güzel sözlerinizle düşüncelerimize açıklık getirerek aydınlattığınız için.

Kul Mehmet: Ben teşekkür ederim bana bu imkânı vererek okuyucularımla buluşturduğunuz için.

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

 

 

 

 

( 3-şiirin Başlama Ve Bitmeme Anı Hakkın Da Röportaj –monolog başlıklı yazı kul mehmet tarafından 11.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.