Gittiysen, gözlerini üzerimden çek ! Al götür 2012'deki anılarımızı. Gecemin karanlığına oturma ! Dinlediğim şarkılardan çık, okuduğum sözlerden çık, gittiğim yerlerden uzaklaş... Yazma sözcüklerime kendini, rahat  bırak düşüncelerimi, eğer gerçekten gittiysen arkana bile bakma ! Kapat düşüncelerini bana...  Ya da al götür beni kalbin de öyle git.  O şehir dar ikimize de , o yüzdendir benim gelmeyiş'lerim , o yüzdendir bu sevdayı kalbime hapsedişim , o yüzden bu acıyı belli etmeyişim... 

Gittiysen, söyle mavinin tonlarına, hatırlatmasınlar gözlerini bana, geceye de söyle aklıma getirmesin seni... Kaldır kalbimden, aklımdan gelme ihtimallerini ! Söyle kimse sana benzemesin ! 
Şu yazdığın şarkıların da bile sarılamadık ya, yazıklar olsun bize... 
( Gittiysen başlıklı yazı Berna Yılmaz tarafından 10.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.