Bugün burada gizli ikilerin, örgütümüzün ikinci toplantısını yapacağız, bu taşların tuğlaların, demirlerin arasında kısmetse. Örgütümüzün iki değerli elemanı(zaten başka elemanı da yok)nın katılımı ile, duyanlar duymayanlara iletsin. Kolaları, leblebi çekirdekleri, cipsleri mipsleri unutmayalım, sonra toplantı çok tatsız tuzsuz olur...

Reha-Toplantıyı açayım arkadaşlar öhö öhö
AH- Reha zaten duyan duymayan toplantıya katılan katılmayan hepiciği iki kişiyiz traşı kes.

Biraz sessizlik gülüşmeler sululuklar felan fişmekan durumlar...

Reha-Önce saygı duruşu ve İstiklal Marşı, peşinden bahçelievler çarşı(durağı) ayağa millet...
AH-Napçez ollum ora da ne halt karıştıracağız Reha?
Reha-Teksas, Tommiks, Zagor magor satan bir dükkan varmış, oraya gidip yeni serilerini almamız lazım, ordan atraksiyon ve değişik hareketler öğreneceğiz bilader...
AH-Ya dostum Reha'cım örgütün bütçesi kısıtlı, hemi de çok kısıtlı, baba parasıyla dönüyor çoğu zaman, onlara para verdik mi, alenen söyleyeyim sana, nokta operasyonları, noktalı virgül ve dahi ünlem operasyonlarını bile yapamayız bilesin.
Reha-Hani bayramda şans talih kader kısmetten epey gelir elde ettiydik ne oldu o paralar
AH-Ettik de ne oldu, bilardo ve pinpon da gitti o paralar dostum. Hep çalış hep çalış olmuyo, arada kafada dağıtmak lazım. Şimdi örgüt tam takır kuru bakır senin anlayacağın. Yolsuzluk yapmadan yolsuz kaldık...

Reha-Simit satsak
AH-Olmaaaz
Reha-Karpuz atsak
AH-O hiç olmaaz
Reha-Koyun gütsek
AH-Ne koyunu şehirde ne arasın koyun zibidi
Reha-Gözleme mözleme
AH-Kim yapcak be
Reha-Leblebi çekirdek fındık fıstık
AH-Geç yarısını satarız yarısını kendimiz yeriz külliyen zarar
Reha-Misket oynayıp bebeleri ütsek
AH-Abi bırak hepisi bizi yener miskette, sen de ben de kabiliyet düşmanıyız bilmiyon mu?

Sıkıntılı bir şekilde baş kaşınır, of çekilir, puf çekilir, dizler dövülür, saçma sapan adamlara sövülür...

AH-Bilader örgüte acilen paralı, hemi de çok paralı sponsorlar bulmalıyız. En azından toplantılarda ki bisküvi ve kola masraflarımızı karşılasa o da yeter...

Reha-Gürseli alsak anasını satiim, hem bisikleti de var motorize olarak da kullanırız.
AH-Yok lan o çirozun teki, hem de ağzında bakla ıslanmaz dürzünün, hemen gider anlatır herkese, beni gizli ikilere aldılar diye, hem o girdi mi gizli üçler olcez ya.
Reha-Stajyer olarak çalıştırırız esas üye yapmayız. Kızlara da teklif götürsek mi?

Hmmmm! El çeneye götürülür

AH-Yok ollum onlardan bi yol olmaz, saçı uzun saçı uzun onların, o peşinden gelen cümleyi de bir hatırlasam tüh!!!

Bir gök gürlemesi bir yağmur, fırtınalar kopuyor neredeyse...

AH-Arkadaş toplantıya ara verelim doncaaz, ıslanacağız, yağmur hele bir dursun devam ederiz.

O sırada Ahmet ile Reha'yı gören inşaat bekçisi düdüğe de kuvvetle asılarak bağıra çağıra çocuklara doğru koşar...

Bekçi-Ne yapıyorsunuz burada veletler, zibidiler, hınzırlar, sizi gidi keratalar.

Reha-Şimdi tabanları yağlama zamanı, erkekliğin onda dokuzu kaçmakmış, geçen gün Süleyman dediydi...
AH-Ollum Reha sıvışıyoruz, toplantıyı süresiz olarak erteliyorum, iki kola ayrılalım da, yakalarsa salak bekçi birimizi yakalar bari...
( Gizli Örgüt - 2 - başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 9.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.