Günler dile gelsin istedim çoğu zaman. Dile gelsin de hayatı anlatsın bize. Dile gelen her gün geçmişten bir anı olmaya başladı. Aşk kokan her dakika ve her saniye de dile geliyordu günler. Sonra aşk derinlere bir yerlere gömüldü. Üstüne toprak attık. Yine de bitmiş değil. Yalnızca onu incitmeden çıkaracak usta bir arkeolog’a ihtiyacımız var.

 

Ben kendimi bildim bile tarihi seviyorum. Yaşanmışlıklar, yaşanacaklar ve asla bir daha yaşanmasını istemediğimiz olaylar yatıyor tarihin derin sayfalarında. Aşka düşüşümün adı tarih oldu!

 

Seni sevdiğim kadar kimseyi sevmem sanıyordum.  Şimdi kendime bile yetmiyor sevgim. Her şeyi elimden alıp da gidenimsin. Bari aklım başımda kalsaydı. Oda gitti sen giderken. Şimdi hiç kimseye eyvallahım yok. Eyvah eyvah diye yaşarken. Kabusum oldu yokluğun. Varlığın desen zaten saatlik işçi. Yalnız sevgili bilmediğin bir şey var. Ben işveren değil gönül verendim. Gidişinle gönlümden oldun.

 

Sessizlik ölü çığlıklar biriktiriyor içimde. Öylesine büyüyor ki içimde sessizlik. Feryatlarımı duyamıyorum.  Sensizliğin bir açıklaması olmalı. Acı çeken benken sefayı hak eden sen mi olmalısın?

 

Alışmak çoğu zaman birkaç dakikalık iştir. Çay içmeyen biri çayı içtiği gibi sevebilir. Bir kahve en büyük yorgunluklara bile birebirdir. Ama ayrılık hiç kolay değil. Her sabaha birlikte uyandığın insanı sanki hiç yokmuşçasına hayatından silip atmak yürek ister. Gerçi sen beni tek kalemde sildin. Yürek işi miydi? Sırf sen gül diye nelerden vazgeçtim ben. Ne fedakarlıklar yaptım yarısını unuttuğum. Ama senin için feda kârdı. Bu yüzden feda ettin en güzel yarınları bir heves uğruna.

 

Hülyalara dalarken, Rüyalardan uyandım. Kabusa döndü hayatım. Koca bir hiçken ömür. Bir bütün olmuştuk seninle. Şimdi tek başınayken bir anlam ifade etmeyen kelimeler gibiyiz. Ne yapsak da hep anlamsız oluyor.

 

Kuru bir dal yeniden yeşermez biliyorum. O yüzden son verdim gözyaşlarıma. Faydası olmayan hülyalardan da vazgeçtim. Gerçekler kaldı elimde. Oda hiç olmadığı kadar acı veriyor. Ve sen artık dünya ahiret acımsın

( Dünya Ahiret Acımsın başlıklı yazı Mecaz Adam tarafından 9.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.