Büyük Orta doğu projesi Ortadoğunun tamamen arz ı mevud yani yahudilere tevratta vaadedilmiş topraklar olarak istilasını içeren bir proje ve israilin büyük idealidir.Bugün Irakta Afganistanda, müslümanlara akıl almaz belki de tarihin en iğrenç işkence ve tecavüz olayları yaşanıyor müslümanlar ezim ezim eziliyor.Amerika İsrail İngilterenin kurduğu bermuda şeytan üçgeni BOP projesini süratle uyguluyor.Bizim en tepemizdeki zevat ise BOP projesinin eş başkanıyım deme talihsizliğini gösteriyor.
     Bakınız bir doktrin var Trumanın dünya hakimiyeti doktrini Bu doktrine göre kenar kuşak ülkelerine sahip olan bir ülke bütün dünyaya hükmeder.Kenar kuşak ülkeleri ise Afganistan Pakistan İran Irak Suriye ve Türkiyedir. Şimdi neden Afganistan ve Irakın işgal edildiğini daha iyi anlıyormusunuz.Bugün dünyanın en zengin iş adamı Soros Ermenistan başbakanı ile görüşmeye gitti.Sorosun kim olduğunu bilmeyen varmı.Soros Türki Cumhuriyetlerde Rusyadan kopan tüm ülkelerde pembe mavi devrimlerle kendi adamlarını iş başına getiren bir yahudi siyonist lider.Neden bunları yapıyor çünkü bu ülkeler yarın yeraltı kaynaklarını devletleştirdiklerinde özel şirketleri bir kuruş alamadan ülkeyi terk edecek.Dünyanın en zengin yer altı kaynaklarına sahip olan bu ülkelerin geliri Sorosun hortumladığı kanaldan siyonist emperyalist batı ülkelerine gidiyor.Türk İslam alemi derhal ve en kısa zamanda birleşmelidir.Tehlike çok yakında ve burnumuzun dibindedir.ABD artık Türkiye bizim müttefikimiz stratejik ortağımız değil çıkarlarımız çatışıyor diye açıkça bizi yeni hedefe oturtuyor.Hala biz ABD den himmet bekleme gafleti içerisine düşüyoruz. 
     Emperyalist güçlerin bütün dünyayı istila planlarını bozacak en büyük engel Türk İslam Birliği projesidir.Bütün Türk İslam alemi bizden birlik için bir göz kırpma bir küçük mesaj bekliyor.Ama,Türkiye kendi derdine düşmüş hasta bir adam görünümünde maalesef. Yüce Allah birlik beraberliğimizi bozmak isteyen iç ve dış hainlere fırsat vermesin.Ama şuna inanıyorum ki bu birlik er yada geç mutlaka bir gün gerçekleşecek özellikle aynı dili,dini,tarihi paylaşan türk boyları birleşerek büyük bir güç oluşturacaktır.Bu bilinci Elazığda yapılan Hazardan Hazara şiir akşamlarında Türk Cumhuriyetleri mensuplarında açıkça gördüm Ayrıca Istanbulun fetih şöleninde eski afganistan cumhurbaşkanı Burhaneddin RABBANİ biz türklere başka gözle bakıyoruz Osmanlı ülkeler birliğini kurun yanınızdayız sizin diyor açıkça bir islam birliğine işaret ediyordu.Oysa sizin ülkenizin başındaki şahısları israil bayrağı açmış arabalarda görüyor,üzülüyoruz diyor ve ağlıyordu.islam ülkeleri de bizzat gördüm ve müşahade ettim ki bu fikre sıcak bakıyor.Türk islam birliği,yüce Allahın izni ve emriyle mutlaka gerçekleşecek ve bu birlik dünyada bozulan güç dengelerinide yeniden sağlayacak,barış ve kardeşliğin teminatı olacaktır.

Nihat Gülle
Şair ve yazar

( Büyük Ortadoğu Projesine Karşı Türk İslam Birliği başlıklı yazı şiirinprensi tarafından 6.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.