Yaşıyoruz tüm herşey bazen İYİ bazen ise KÖTÜ ama ŞÜKÜR demeyi bilmeliyiz kiminin paraya ihtiyacı var evine ekmek götürmek için kimi madde almak için kimi ise borçları için sonu yine PARA denen illet ... Para maddiyatı güçlendirir MANEVİYAT' ını zayıflatır. Yaşantılarımızdan da belli değil midir ki ?? Paran olduğu zamanlarda borç isteyenin ve tanıyanın çok olur borç verirsin iyi derler borç vermezsin arkandan demediğini bırakmazlar eee herkes işine geldiği gibi yoluna bakar. Gel gelelim MANEVİYAT'ın zayıflığına İbadete camiye davet edildiğinde suç işleyecekmiş gibi hissedi veriyorlar tepki gösterip bahane üretiyorlar... Ben hiç görmedim yılbaşı denen gün de "Gel gidelim Ulu Cami' ye hayırlı başlangıç yapalım eskileri kapatalım yoldaş olup MANEVİ ve MADDİ kötülüklerden koruyalım" diye söyleyen yok çünkü herkes fani nefsine kaptırmış, iki lokma yediğine isyan etmeyip ŞÜKÜR eden de var, bir üst model telefon markası alamadığı için haline İSYAN eden de var. Kapanan bayanlardan tek bir isteğim baş örtü takıyorsanız hakkını verin.Önemli olan baş örtü değildir.İman örtüsüdür kalbin örtüsüdür.Kimse kendisini yargılamaz bu konuşmalardan sonra herkes kendisini iyi bilir 4-4'lüktür. İnsanı kötü yola düşüren "Para-Dıştan iyi görünümlü içten kötü insanlar ve Teknolojidir." Rabbim aklımızı yitirecek şeylerden muhafaza eylesin ... Mezarlığa gittiğimde taşta "Bizde gezerdik siz gibi, sizde geleceksiniz biz gibi "yazısını görüyorum.Arka tarafına baktığımda ise boş yazısız kısmı o sıra aklıma geliyor boş temiz hayata başlangıç... Yolda giderken gözünüze takılır hep birileri hurda arabası ile kendisinden fazla yükü arabaya taşıyor kış şartlarında para versen tepki gösterenlerden aldığım cevap "Ben dilenci değilim alın terisiz para her zaman kursak tıkar" yani demem o ki "Milyonlarca kişinin Kat trilyonlarca dert hikayesi var" ayrıca bu mevzulardan sonra değerli bir abim şu sözü yazarı ile birlikte aklımın bir köşesine yerleştirdi "Derman arardım derdime, derdim bana derman imiş... (Niyazi-i Mısri ) " sözünün gerçek olduğu...

( Bazen İyi Bazen Kötü başlıklı yazı Yakup. tarafından 1.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.