Sisli bir Ankara sabahında
Uyur uyanık vaziyette
Gözlerimi sana açtım
Sokaklar tenha
Sokaklar loş
Her köşe başında sen vardın...
 
Ankara mı benim gibi
Yoksa ben mi Ankara gibiyim
İkimizde güne gri uyandık
Göz gözü görmüyor
Ankara'nın havası
Benim de yüreğim kararıyor
Karamsarım
Havanın tarifi bu
Ankara'da sisli bir sabah
Her köşe başında sen vardın
 
Geçtiğim her köşe başında
Hayalin vardı
Puslu gözlerle baktın gözlerime
Başka kimseler yoktu oysa
Ben çaresizce
Sarıldım hayaline ağladım
Puslu Ankara sokaklarında
 
Arşınladım yokluğunda boş sokakları
Döndüğüm tüm köşe başında
Hayalin karşıladı beni
Güzeldi hayal de olsa
Sisli Ankara sokaklarında seni görmek
 
Unutma!
Güzel şeyler de anılarda kalmaya
Mazi olmaya mahkûmdur
Hayalin de mazide ki
Senden bana kalan son anıydı
Sisli Ankara sokaklarında...
 
 
Mustafa KARAAHMETOĞLU
Ankara, 27.12.2015
 
 
 
 
Arkadaşlar merhaba. Aşırı yorgunluk ve yoğunluktan ağır bir hastalık geçirdim. Bunun üzerine, Takip edenler bilecektir. 2013 yılında eğitim anında trafik kazası geçirmiştik. Ters yönden üzerimize gelen ve o anda motosiklet ile yarış yapan 16 yaşında bir çocuk (ehliyet ver kaskı da yok, motor başkasının) bize çarptı ve olay yerinde vefat etti. Jandarma ve trafik raporlarında benim adım geçmemesine rağmen, ihale bana kaldı. 3 yıl ceza aldım. Karar Yargıtayda onaylandı. Bu günlerde tebligat bekliyoruz. İtiraz yolları açık ancak hukuk sistemine güvenim kalmadı. Eğer uzun bir süre paylaşım yapamazsam bilin ki cezaevinde olacağım. Denetimli Serbestlik yasasından faydalanacağım ancak ben yine de sizlerden helallik istiyorum. Hakkınızı helal edin dualarınıza ihtiyacım var.

( Ankarada Hayalin Vardı başlıklı yazı Mustafa Kara tarafından 1/30/2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.