Esmermiş çocuk ,çok ta güzelmiş ...

Hiç ders çalışmazmış,lay lay loom ;güzelliğinin arkasına sığınırmış,hiç zora gelmezmiş..

Okulda çaktırmadan arkadaşlarına’yazılıda’defterlerinden durmadan kopya

çekermiş;öğretmeni bir gün yakalamış,incitmeden yer değiştirmiş,sen burayaaaaa...

Esmer çocuk,aldırmamış,yere silgisini düşürmüş,gözünün ucuyla gene kopya çekmiş...

Öğretmeni annesini çağırmış,annesi çok üzülmüş ve esmer çocuğua çok kızmış,bir hafta

çocuğuna patetes kızartmamış , gene aldırmamış.arkadaşları oyuna almıyormuş,başka

sınıfın çocuklarınla oynuyormuş ,birde şımarık şımarık gülüyormuş .Güzel ya hep güzelliğine güveniyormuş..

Bu esmer çocuk büyümüş şiir yazmaya başlamış...

Hep başkasının aşklarını kopya yapıp yazıyormuş ,ve günlerden bir gün,gene kopya çekmeye kalkınca kalemi bitmişşşşşşşşşşş...!

Oya Gedik
yazdığım masalımdı...
( Kopya ! başlıklı yazı Oya GEDİK tarafından 1.12.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.