Görgüsüzler alaledeler serseriler yeni nesilim                                                                                                               Vicdandan behemehal yoksun aşırılıktan haberdar                                                                                                        Her dakika düşünüp değerlendireceği yerde                                                                                                                Sosyal portallarda görgüsüz yeni nesilim                                                                                                                      Asıl konunun iyilik değil acımasızca kötülük olduğu                                                                                                Kardeşin öz kardeşi yerdeyken vurduğu                                                                                                                       Bütün bencilliklerin insanlığın önünde durduğu                                                                                                             Dostluklarla sarılırken yalanlarla planlar kurduğu                                                                                                     Görgüsüz biteviye yeni nesilim                                                                                                                                      Kişiliğini bulamayıp sokaklarda gezen                                                                                                                       Boş meselelerle kendini tüketen                                                                                                                                   Yabancı kültürleri tanıyıp onları iyice sezen                                                                                                                  Kahvelerde boş batak aylak gezen                                                                                                                                Acımasızlığın erittiği aylak nesilim                                                                                                                             Bir çiçeğin sarı rengi hayatın esrarları                                                                                                                          Bu nesli gördükçe titreyecek ecdadın nurlu mezarları.....                                                                          
( Yeni Nesilim başlıklı yazı ercaga tarafından 17.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.