MEDYAMIZIN  AZİZLİĞİ

 

 Ahmet AYAZ

Gazianttep Güneş Gazetesi  15 Ocak  2016

……………………………………………..

 

       Saygıdeğer okurlarım;  Medyanın azizliğine bir göz atıp, bilgisayarımı önüme aldım ve yazmaya başladım. Aslında ben hep güzellikleri yazmaya alışkınım ama, çirkin görüntüler de, insanın gözünden kaçmıyor. Başta Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere, Başbakan ve bakanlarımız,  Millet Vekillerimiz, açıkçası AKP Hükümeti, ülkemizin huzuru ve güveni için, gerekli çalışmalarını son hızla sürdürmektedirler. PKK parçalayıcı dişlerini gösterse de, T.C. Hükümetinin terörü bitireceğine ben  inanıyorum.

       Dün, ulusal gazetelerimizin manşetlerine bir göz atayım dedim. Nasıl aklıma düştü ise. İnanın  ülkenin  bölünüp  parçalanması için sanki çaba harcıyorlar. Hepsini demiyorum, büyük çoğunluğunda bu vaziyeti görür gibi oldum ve üzüldüm. Kardeşim, biz bu ülkede kardeşçe yaşamayı öğrenemez isek, iç ve dış düşmanlarımız da sepet örene çöp verirler. Zaten fazlası ile veriyorlar. Nasıl mı?  Benim anlatmama  lüzum yoktur. Hep ve hepimiz biliyoruz.

       Terörü yöneten bu akıl fukaralarına, bu kadar silah ve yardımlar nerelerden geliyor? Bunu bilmeyen olmaz kanaatindeyim. Kurtuluş savaşında bizler dil, din, ırk ve cinsiyet ayrımı yapmadan birleşmedik mi? Peki şimdi ne oldu da  bu kötü durumlara düştük. Devlet bizim devletimiz, hükumet bizim hükümetimiz değil mi? Evet devlet bizim devletimizdir. O zaman devletimize ve devlet yönetenlerimize niçin destek olmuyoruz. Devletin batması bizim batmamız değil mi?

       Aziz okurlarım; Bir zamanlar bu ülkeye ihanet edip de,  ülke dışına  kaçıp, sonra  dönenleri  az veya çok biliyoruz. Devletimiz onları af ettiğinde, ülkeye ağlayarak geldiler. Ben onların kim olduğu  ayrıntısına girmek istemiyorum. Bunları hepimiz biliyoruz. Bari aklımızı başımıza devşirelim diyorum

       Medyamız, şehrimizde de aynen, yukarıda anlattığım gibi hareket ediyor. Mesela, GGC nin Genç Başkanı İbrahim Ay, yaptığı basın açıklamasında, konut  projesinde, kapılarının herkese açık olduğunu söyledi. Ben de diyorum ki, ev istiyorsak gidip  başvurumuzu yapalım. Projeyi  destekleyelim, biz de, bize düşeni yapalım diyorum. Şehrimizde biribirilerini yok etmek savaşı verenleri uyaralım diyorum.  Hayatta en güzel yol, birleşmektir. İlkokulda  okurken, öğretmenimiz cebinden bir kibrit kutusu çıkarıp, bir tane kibrit çöpünü  kırmamızı söyledi. Bir tane çöp gayet kolayca parmaklarımız arasında kırıldı. Sonra çoğaltarak kırmamızı  söyledi. Beş veya on tane çöp bir araya gelince, biz çöpleri kıramadık. Öğretmenimiz bundan ne anladığımız sordu. Biz birlik ve beraberlik içinde yaşamamızın gerektiğini, anlatmak istediğini söyleyince, tamam anlamışsınız dedi.

       Sevgili okurlarım; Ben burada bölünmeyelim, birleşelim. Her yerde ve her zaman,  birlik ve beraberlikten kuvvet doğacağını  hepimiz biliyoruz. Bunu el ele verip  uygulamaya geçelim. Cennet gibi ülkemizi çöplüğe çevirmek isteyenlere engel olalım.  Sevgili okurlarım, beni unutmayın, sohbet köşemde yine buluşalım. Hoşça ve dostça kalınız, En güzel ve mutluluk dolu günler hep ve hepimizin olsun diyorum.

( Medyamızın Azizli başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 15.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.