Biri tatlı dile gelir,biri acı biber verir,
Kimler kime çok güvenir,bilmiyorum bu dünyada.

Biri sağcı biri solcu,geçinemez iki yolcu.
Kim popilst,kimler falcı,bilmiyorum bu dünyada.

Kokuşmakta pek çok deniz,çok yakındır kirlenmeniz.
Kim pasaklı,kimler temiz,bilmiyorum bu dünyada.

Zengin olmuş vura vura,ot yiyemez salsan kıra
Devlet midir büyük hara, bilmiyorum bu dünyada.

Hapislerden asla yılmaz, makam olur adam olmaz.
Kim lâf anlar,kim anlamaz,bilmiyorum bu dünyada.

Kıravatlı eşkıyalar,kılıç keser,kalem ağlar,
Kopmuş mudur bütün bağlar,bilmiyorum bu dünyada.

                                                    Aldatmanın meydan yeri,köle yapar yiğitleri                                                        Kim akıllı kim serseri,bilmiyorum bu dünyada. 

                                                     En akıllı,zannım felek,kabul etmez asla dilek                                                                                                        Çiçek'e mi zeka gerek,bilmiyorum bu dünyada.                                                                                          
*********0562*******21/08/2001*********
( Bilmiyorum başlıklı yazı Özçiçek tarafından 29.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.