Onca sevgili gördüm el ele, göz göze ,diz dize,hiç biri sana benzemiyor....
Onca güneş doğdu yaralı tenimin üzerine,hiç biri senin gibi beni ıstmıyor..
Onca geceler gördüm yıldızlarına meftun hiç biri geceye sen gibi gülmüyor 
Onca sabah gördüm gözlerime düşen hiç biri sen gibi bana bakmıyor....





Ne dedim,ki sevgilim ben sana, zamanlarımı vurursun iki kaşının arasında
   Ne dedim,ki sevgilim ben sana,siyah saçlarını hançer edersin hep bağrıma.
 Ne dedim,ki sevgilim ben sana,her gece canımı zorlarsın kara topraklara ..
  Ne dedim,ki sevgilim ben sana,her sabah ezanı asarsın canımı dar ağacına
  Ne dedim,ki sevgilim ben sana,yüreğime işkence edersin iki şiirin arasında.





Her rüzgar değil ey canım,sen rüzgarım,dır benim yapraklarımı böyle döken.
Her hakim değil ey canım,sen Leyla,dır benim mahkumiyetime onay veren
Her keder değil ey canım,senden bana kalan çilelerdir beni derde düşüren,
Her gurbet değil ey canım,sen hasretim,dir beni böyle boynu bükük gezdiren


.................LESKÜY NARUT....17.12.2015





( Sen Leyla-sın Mahkumiyetime Onay Veren.........yü-ko başlıklı yazı Lesküy Narut tarafından 18.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.