SEN AĞLAMA ÇOCUK BİR GÜN OLUR SIĞINMA OLARAK GELDİĞİN BİR ÜLKEDE TEKMELENEREK ALDIĞIN BU ACININ İNTİKAMINI OKUR  BUYUR YÜKSEK LİSAN YAPARSIN GELDİĞİN ÜLKENİN EKONOMİSİNE KATKIDA BULUNARAK BÖYLE KÜFÜRLÜ BİR YAKLAŞIMA BİLGİLERİNLE ONLARI UTANDIRIRSIN BELLİMİ OLUR GÜN OLA HARMAN OLA HİÇ KİMSE SAHİPSİZ DEĞİLDİR VEDE SAYGILANMAYACAK KADAR AŞAĞILIK DEĞİLDİR NE OLURSA HANGİ ORTAMLARI OLURSA HER İNSAN ÖNCE İNSAN OLARAK DÜNYAYA GELMİŞTİR AĞLAYARAK ONUNDA DUYGULARI ONUNDA KİMLİĞİ VARDIR AŞAĞILANMAYI HAK ETMİYORLAR HEPİMİZ İNSANSAK SAYGIYI SAYGLAMAYI LÜTEN VURGULAYALIM SAYGI VERELİM KARŞIMIZDAKİ İNSANLARA ACIMAK DEĞİL İNSAN OLDUKLARI İÇİN SAYGI VERELİM ZATEN TEKMELEYENİ KINIYORUM "DÜNYA OKUSUN ONU YAZACAĞIM BU KADINI."!!!... Bu kadını affetmiyorum tv ekranından gördüm orada insanlar can derdindeyken bu İnsan bozması zaten insanda olamaz bu yaratık elindeki Kamerayla sükse yapıyor orada beyninin içi KURTlarla dolmuş  daha orada öldürme mekanizması ayaklanmış bu habercimi yoksa azılı  bir katilmi insan düşmanı yaratık onun okulunada onun yolunada bunu dünyaya sunan ailesinede demekki aile terbiyesinde öldürmek öldürme vur ez mekanizması yerlerşmış bunda orada büyürken onlardan aldığı eğitimle buraya kadar gelip kucağında çocuklu bir babaya aç susuz tozlu yollardan gelen gariban kimliklere kırılasıca ayağıyla tekme takacak tekme atacak  kadar nefret vede kinle büyütülmüş ayağı kopasıca zaten adam değil  bu yaratık cani  defteri dürülmüş bünyesinde böyle nefretli birinin insanlar üzerinde daha haber yapıyor olması ne kadar inandırıcı olur başta  Dünya insanı olamamış fikirleri bilene kirlenmiş buyurun birde gazeteci olacak oradaki çiğnenen insanlar adam gibi adamlar onların haklarını almışlar Ülkelerinden kim bilir ne hayalleri vardı ne düşünceleri varıdı onlar istermi Ülkelerini terk etmeyi demekki onları bu duruma düşüren insanlık ülke yönetimi ülkelerinin politikacıları utansın bir vatandaşının ayaklar altında tepelemesini tepelenmesini izliyorsa başka uzun söze gerek yok tabiiki birlik olmayınca halkta koyun sürüsü gibi can derdine düşmüş yabancı ülkelere sığınarak belki yaşarım ayakta kalma mücedelesine girmişler geldikleri kötü koşullardan  gel gorku  hiç kimse  Altın tepside ekmeğini sunmuyor bu insanlara önce tepik atıyorlar naletliyorlar neden geldin pis yabancı diyorlar görünen köy kılavuz istemez buradan bu bakışa böyle anlam çıkardımmm..  Bu Kadın sadece kirletilmiş pis bir ruh hangi mekanizmanın ayakçısı diksiniyorum insanlık adına bunun davranış şeklinden bir gün gelir  o çocuklar sizin ayağınıza tekme atarlar geldikleri ülkede eğitim alarak o zamanda siz ağlayın kaderinize yabancı düşmanı Kadınnn hiç birşey olmamış olamamış  sadece yürüdüğü tozlu yollarda ayakkabı eskitiyor  gerçi bastığı Dünya üzerindeki toprağı bile kirletmiş oluyor bu tür davranışıyla ŞEREFSiZ KADINNNNNNN Varya bunu bir yazı çıkartacağım böyle pislikler gün yüzüne çıksın işte bu görüntü insanlığın ayaklar altında çiğnenmesine şahit o nedenle  Vatanımıza tabiiki sahip çıkacağız hep birlikte politikacılara inanmıyacağız Halk olarak birliğimiz olursa onlar meclisde fikir ürünlerini halkın üzerinden kendilerine göre pazarlıyorlar devlet yönetimi diyerek kendilerine pay çıkararak sadece çıkarları uğruna orada toz yutuyorlar yönetenlerin nefesleri bile orada solurken Millet meclisini kirletiyorlar onlarıda bir ana baba dünyaya getirdi efendice yönetsinler ülkeyi kendi çıkarları doğrultusunda empoze etmesinler kocaman bir ülkeyi savaşın eşiğine getirmesinler maaşlarını alsınlar ama hak ederek çalıp çırparak vede üfürerek değil inançlarımızı evlerimizde yapıyoz inanç pazardan satın alınacak bir malzeme değilki bir insanın düşüncelerindeki pazarladığı fikirlerinden gidelim... Her insanı Allahım akılla donatmış birey olarak dini bilgilerimizde ailelerimizde daha ufak yaşta ananelerimizle birlikte öğretilir bizler halk olarak zaten  Cumhuriyetinin evlatlarıyız vatan bir bütündür içindeki yaşayan halkıyla... SEN AĞLAMA ÇOCUK BİR GÜN OLUR SIĞINMA OLARAK GELDİĞİN BİR ÜLKEDE TEKMELENEREK ALDIĞIN BU ACININ İNTİKAMINI OKUR  BUYUR YÜKSEK LİSAN YAPARSIN GELDİĞİN ÜLKENİN EKONOMİSİNE KATKIDA BULUNARAK BÖYLE KÜFÜRLÜ BİR YAKLAŞIMA BİLGİLERİNLE ONLARI UTANDIRIRSIN BELLİMİ OLUR GÜN OLA HARMAN OLA HİÇ KİMSE SAHİPSİZ DEĞİLDİR VEDE SAYGILANMAYACAK KADAR AŞAĞILIK DEĞİLDİR NE OLURSA HANGİ ORTAMLARI OLURSA HER İNSAN ÖNCE İNSAN OLARAK DÜNYAYA GELMİŞTİR AĞLAYARAK ONUNDA DUYGULARI ONUNDA KİMLİĞİ VARDIR AŞAĞILANMAYI HAK ETMİYORLAR HEPİMİZ İNSANSAK SAYGIYI SAYGILAMAYI LÜTEN VURGULAYALIM SAYGI VERELİM KARŞIMIZDAKİ İNSANLARA ACIMAK DEĞİL İNSAN OLDUKLARI İÇİN SAYGI VERELİM ZATEN TEKMELEYENİ KINIYORUM DÜNYA OKUSUN ONU YAZACAĞIM " BU KADINI"!!!....
 
DÖNÜŞ korkmaz İKİBİNONBEŞ`DEN 1 ARALIK  saat:13:33....   


Bir dünyam olsun

Bir dünyam olsun sınırsız,savaşsız
Yeşil doğam olsun çölsüz tufansız
Ülkem olsun insanları kinsiz,savaşsız
İşte böyle bir dünyam olsun istiyorum...

Yollarımız olsun ummanda uçsuz bucaksız
Maviye bürünmüş dalgasız denizlerimiz
Yeşile bürünmüş ovalarımız olmasın kuraksız
Çiçeklerle bezenmiş dağlarımız olsun istiyorum...

Yazarlarımız sevgi üstüne,doğa üstüne yazsın
Ozanlarımız aşk, ve dostluk üstüne çalsın
Ressamlarımız üzümlerle dolu bağlarımızı işlesin
Çimenlerle kaplı yollardan koşmak istiyorum...

Gerçek politikacılar istiyorum yalansız
Askerlerimiz olsun miğfersiz, silahsız.
Sınırsız ülkem olsun dikensiz  örgüsüz telsiz
Dönüşüm böyle dünyamda  yaşamak istiyorum....

Dönüş Korkmaz;
1 ARALIK ikibinonbeş`den....

( Sen Ağlama Çocuk Vatansızlık Olunca Sonuç başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 1.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.