Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 1.12.2015
Okunma Sayısı : 921
Yorum Sayısı : 0
Çocukları kaçırdıktan sonra çocukların ailesini ne fidye ne de başka bir şey talep etmek için aradı… Çünkü onun amacı maddi bir şey elde etmek değildi… Sadece o ailenin empati yeteneğini geliştirmeyi hedeflemişti… Belki o zaman, kendisinin ve kendisi gibi olanların neler yaşadığını anlayabilirler diye düşünüyordu… Artık onun için, zor ve uzun bir süreç başlamıştı…

Uzunca bir süre, hiç kimse ne çocuklardan bir haber aldı ne de çocukları kaçırandan… Sanki yer yarılmış, çocukları kaçıran kişi çocuklarla beraber yerin altına girmişti… Emniyet güçleri ile sanki köşe kapmaca oynuyor gibiydi… Bu şekilde epey uzun yılllar geçirdi… Çocukları büyüttü… Bu zaman zarfında çocukları tam da istediği şekilde eğitmişti…

Herkes çocuklardan ve onu kaçıran kişiden ümidini kesmişken, çocukların ailesinin evine büyükçe bir zarf geldi… Zarfın içinde; “Çocuklarınız güvende, merak etmeyin… Çocuklarınızı görmek istiyorsanız kâğıdın altındaki yazılı adrese gelin…” yazılı bir kâğıt buldular… Bitmek üzere olan ümitleri bir anda yeniden alevlendi…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Alimin Cahili 4. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 1.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.