Önemli değil gibi mi geliyor.                                                                                                                                          Yaşam onsuz olmuyor                                                                                                                                                Her insan ileride kıymetini anlıyor                                                                                                                                 Dilin kıymetini bil arkadaş                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Evinde,okulunda,bahçende                                                                                                                                           Dilimiz kullanılır her yerde                                                                                                                                            Bizimle birlikte yaşamın içinde                                                                                                                                     Dilin kıymetini bil arkadaş                                                      okursanız sevinirim.....

( Dilin Kıymetini Bil Arkadaş başlıklı yazı ŞAİRRRR..... tarafından 30.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.