Ülkemizde yeri çok önemli olan dil yani ana dilinden bahsedeceğim.Yaşadığımız ülkeye göre konuştuğumuz dilde değişiklik gösterir.Ama insanın hiçbir dil kendi dili gibi olmaz.Atalarımızdan gelen uğraşlarla ortaya koyulan dili yani türk dilini benimsemeliyiz.Hiçbir zaman dilimizi kaybetmemeliyiz.Atalarımızın dediği gibi'cumhuriyeti biz kurduk sizler yaşatacaksınız' sözünden yola çıkarak her zaman güçlü durmalıyız.Benim görüşüm dilini benimsemeyen atalarımızı küçük görenler asla ben bir türküm diyemez .Bunu diye kişi hayal kırıklığına uğratılmalıdır.Eğer dilimiz kültürümüz ve ülkemiz işgal altında olsa bizim bu koşullarda yaşamamız içten bile değildi.Savaş döneminde insanımızın ne zorluklar çektiğini hatta bazen bir ekmek parçası bile bulamadığı günleri ne çabuk unuttuk.Unutmanın insana bir faydası olmadığını biliyoruz.Fakat hatırlamanın insana çok faydası olacağını biliyorum.Vatan demek bazı insanlarda bir duygu hissettirmese de duygulanan asıl insanlarda ne gibi şeyler hissettirdiğini artık anlıyorum.Şuan belkide dilimiz bize önemli gelmese de ileride kıymetini anlayacağımız dan tereddüt etmiyorum.Zaten bizim için de önemli olan inançta budur.Eğer birçoğumuz aynı düşüncede ise başarıya bir adım daha yaklaşmışızdır.O zaman şimdi sen ben olmayıp tek fikir tek devlet olmalıyız.    

( Ana Dil başlıklı yazı ŞAİRRRR..... tarafından 29.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.