Kar havası dışarda, içimde feryât ve figânsı bir hâl ..
Hâyr'ola diye mırıldandım  duâ ve şükür eşliğinde oturduğum,  o çok sevdiğim  penceremin önünde önce.

Klasik bir avuntu sözü ile dönüp kendime dedim ki  'hayat devam ediyor mu' ?

Hangi acımı nereye koydum bilmiyorum,  hangi hüznü hangi rafa kaldıramadım..

Tuhaf bir kasım güncesi bu olsa gerek, etik bir acı,
 anonim suskunluklar ve ağlama hissi.

Şizofrenik bir hâl alıyor bazen insan kasım diyor sonra, böyle yapar insanı, hadi aralığa bakalım nedir bizimle cefâsı,
yahut ocak..

Ama değişmiyor..
Ne acılar  diniyor ne annemin yokluğu bozulup kendi geliyor..
Gelmiyor!
hep ben gidiyorum ona duâlarımla. Hep ben ardında muamma.

Allahım nasıl bir yangın bu!
nasıl bir hâr koydun içime.. Tüm aklımı meşgul eden bu yitiklik, ben nasıl başedeceğim herbir zerresiyle.

Bilemiyorum ve yine rafa kaldırdığım o üç yarım yarım okuduğum kitaplarımdan birini alıyorum balkonun hemen yanındaki koltuğumda bir sayfasına hapsediyorum kâlbimi, aklımı ve hüznümü..

diyor ki kitap bana o anda:

"Ve sonra rüzg
ârlar biriktirirsin içinde
gönüllerin de mevsimi vardır"


Sonra derin bir nefes alıp kendime dönüyorum, öykümüyorum yine.
Hep böyleyimdir ben.
Senenin bu vakitleri hüznün birmilyon kez artar.

Yazma sebebim de bundan,  hani der ya bir ünlü yazar,
" yazarsın zira parmak uçlarına kadar iner bazen acı"


Yazdığım, hüzünlerimi paylaştığım bu sıcak site..
 ki kendimi gerçekten her buraya geldiğimde küçük bir kütüphaneye girmiş gibi hissediyor ve o kitap kokuları arasında başka dünyaların pencerelerinden kendimi izlerken buluyorum.
Soluklanıp onca dünya hengâmesinden ruhumu dizginleyip de öyle çıkıyorum..
sakin ve duru bir şekilde.
O yüzden yöneticimize ve kuruculara arada bir duâ ediyorum kulakları çınlıyorsa benimdir sebebi yine arada bir.



Yazmak!
sahi
yazalım, unutmak için, şifa bulmak için ve insanlığımızı dahi yiten insanlarımızı hatırlamak için..


..sonra kitabın 104'üncü sayfası çağırıyor beni kendine..
"İnsanlara yabancılaşmak martılara benzemek gibi.."


vs..
her ney'se.. hayat devam ediyor'mu
ş dedim kendime  üşüyen bir  kuşun sesiyle..



ve saat: 15:04


2015 / Z. Nâr


( Devam Ediyor Mu Hayat başlıklı yazı Nar-ı Çiçek tarafından 29.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.