BIR ORGANIZASYON 

TAHİR ELÇİ....

     Diyarbakır kaynıyor ..

     Mesut Yılmaz ne Demişti ??""AB nin yolu Diyarbakarı dan geçer""...

       Tahir Elçi Diyarbakır Baro Başkanı,insan hakları ve hukuk Mücadelesi ile geçmiş genç bir Ömrün sahibi 

       Polis memuru Ahmet Çiftaslan, Diyarbakır a gönüllü olarak gitmiş iki çocuk babası bir Gönül Adam'ı ..Her iki merhuma da Allah rahmet eylesin Yakınlarına Allah sabırlık versin ..

        profesyonel Bir polis trafik kontrolünde bile araca yanaşmıyor ellerini direksiyonda  birleştir diyor..Kapısını açıp da buyur etmiyor..Anons geçilmiş şüpheliarac diye 3 polis koşa koşa Teröristlerin üzerine gidiyor..İnanılmaz bir görev hatası ...Karşı da profesyonel katiller var ..Canlı bomba  ihtimal i  her an var ..Şoför canlı bomba olsa ne olacak ?..Orada yapılması gereken tabancanın 25 mt etkili mesafesi gözönüne alınarak araçtan indirilmesi nin sağlanması  Görevli polislerden en az ikisinin  siper alarak beklemesi diğer polisi. Kontrollü göndermesi gerekirdi..

        Sağı ile solu ile duygusal insanların yaşadığı ülkemizde bir organizasyon Varlığı ülkeyi karıştırmak için yeter .

        Dün Maraş da ,Çorum da bu organizasyonlarla ,Kardeşleri birbirine vurdurmak isteyenler, aşağı mahallede Cem evini bombaladılar  diye tempo tutarken yukarı mahallede cami yı yaktılar dediklerini biliyoruz. Şimdi aynı yöntemi kullansalar  kimse inanmaz ..Ama bu yöntemin kademesini ikiye çıkardığınızda, iki kademede yer alan görevliler,birbirinden bihaberse, aynı sonucu elde etmek kaçınılmaz dır..

           Biraz somutlaştıralım..1990 lı yıllarda yine Barış'tan yana olan aklı selim Kürtler  infaz edilmişti ..

           Terörden  yana olan ve bir şekilde ondan geçim sağlayanlar yine barış a karşı ve barış diyenleri ortadan kaldırıyor..

           Terörden geçim sağlayan  Dağ kadrosu ,Rusya'nın genel toplumsal sonuç doğurucu tahliline göre, aynı anda farklı iki noktaya emir Verdiğinde ve ikiside birbirinden habersizse olayım gelişim ve organizasyonu sonuç itibari  Ile bellidir..

            Iki görevliden birisi Uzaktan atışa görevli sniper olabileceği gibi oradaki bir basın görevlisi bile olabilir..Diğer Görevli ise ortamı karıştırmak için Çatışma alanı oluşturmak için kendisine verilmiş Kaçış güzergahına toplantı alanıdır...Çatışma anında Kaçış güzergahı kendisine verilmiş ypg li terörist BI sonucun dogmasına sebebiyet vermiştir..

             Baro Başkanının orada evrensel nitelik taşıyan tarihi yerde gösteri yapılmaması operasyon düzenlenmemesi hususundaki acık toplantı düEnleyeceği En azından hafta başı itibari ile bellidir..

            Rusya ile bağlantılı PKK kliği bu işi düzenleniş ve Türkiye nin Suriyeleşmesi için kazana bir Çömçe daha atmıştır..

            Kürt ileri gelenleri bu kurgulanmayı görmeli ve terörist kürtlerin dış güçlerin piyonu OLMASINA engel olacak barış gösterilerinin organizatörleri olmalıdır ..

        


( Bir Organizasyon Tahir Elçi başlıklı yazı HALİLİ tarafından 29.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.