Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 28.11.2015
Okunma Sayısı : 1401
Yorum Sayısı : 0
Neler yapabileceği üzerine biraz düşündü… Öncelikle stadyumlara kudretli mıknatıslar yerleştirmeyi hayal etti… Böylece ne kadar demir, metal silah varsa oraya yapışacaktı… Ama mıknatısların çekim gücünden dolayı hızla çekilen kesici aletlerin hedefine ulaşırken birçok kişiye isabet edebilme ihtimali mevcuttu… Dolayısıyla bundan vazgeçti…

Stada giren her taraftara bir koruma vermeyi, yapılacak her yanlış harekete korumaların hemen müdahale etmelerini düşündü… Ama bu sefer de stadyumların fiziki yapısını genişletmek gerekiyordu ki ülkedeki her stadyuma böyle yapılsa dahi bunun oluşturacağı masraf hayli yüksek olacaktı… Tek başına bunun altından kalkamayacağını ve kimseden yardım bulamayacağını düşünerek bundan da vazgeçti…

Onu düşündü bunu düşündü derken birden aklına parlak bir fikir geldi… Elbetteki biraz külfetli olacaktı yine… Ama ya deneyecekti yada bu tarz ölümleri izlemeye devam edecekti…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Fanatik Maganda 3. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 28.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.