Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 28.11.2015
Okunma Sayısı : 1069
Yorum Sayısı : 0
Gözlerini açtığında, kendisini televizyonun başında uyumuş şekilde buldu… “Herhalde gece su içmeye falan kalktım… Uyku mahmurluğuyla yatağı şaşırıp buraya geldim…” diye düşündü… Saate baktığında işe gitmesine daha çok zaman olduğunu görerek televizyona bakmaya karar verdi…

Kanallar arasında dolaşırken bir tanesinde spor haberlerine denk geldi ve izlemeye başladı… Haberde; “Maç sonrası taraftarlar birbirine girdi… Çıkan olaylarda 6’sı çocuk, 4’ü bayan ve 4’ü erkek olmak üzere 14 kişi öldü… Ölenlerden iki kişinin akraba oldukları ama farklı takımları tuttukları bildirildi… Ayrıca, kazanan takımın taraflarının oluşturduğu konvoyda kimliği belirsiz kişilerce sıkılan kurşunlar yüzünden bir kişi de ağır şekilde yaralandı… Buna fanatiklik yada taraftarlık denemez sayın seyirciler… ” deniliyordu…

Bu duydukları onu çok üzdü… O da maçları izliyordu… Ama sadece severek izliyordu, insanların canlarına kastederek değil… Bunun yanlış olduğunu düşündü… Altı üstü bir oyundu… Bu kadar büyütmenin, can alacak kadar tanımadığı insanlara kin beslemenin bir anlamı yoktu… Bu yanlışın durdurulması gerektiğine inanıyordu…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Fanatik Maganda 2. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 28.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.