Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 27.11.2015
Okunma Sayısı : 1203
Yorum Sayısı : 0
Onlar olayın şokunu daha atlatamadan ekranda bir altyazı geçmeye başladı… “Flaş… Flaş… Flaş… Dizi sürelerini uzatıp çekimleri yoğunlaştıran, reklam olmasın diye dizide geçen herşeye sansür koyarak sponsor bulmada güçlük yaşatarak büyük maddi sıkıntılara yol açan ve daha benzer birçok ağır koşula sinema ve dizi sektörünü maruz bırakan kişilerin canlı hayatını izlemektesiniz… Ekranlarınızda gördüğünüz üzere şu anda onlar da durumun farkına varmış bulunmaktalar… Dizi öyle çekilmez, böyle çekilir sayın seyirciler… Yayında ve yapımda emeği geçen tüm arkadaşlarım adına saygılarımızı sunuyor ve iyi seyirler diliyoruz…”

Zaferin tadını çıkardıktan sonra biraz gidip dinlenmek istedi… Ne de olsa çok yorucu ve bir o kadar da büyük bir iş başarmıştı… Hemen arka odada bulduğu ilk boş kanepeye uzandı… Derin bir oh çekerek, gözlerini kapattı… O sırada ettiği tebessüm tüm suratına yayılmış gibiydi… Tam uykuya dalacağını, biraz istirahat edeceğini düşünüyordu ki birisinin seslenip kendisini dürttüğünü farketti…

“Hocam… Hocam… Kalkın hocam…”
“Yahu evladım, yorucu bir iş oldu… Yan odaya geçip sen de kutlamaya katılsana… Ben de azıcık şurada kestireyim…”
“İyi de hocam, setteyiz… Hangi odadan bahsettiğinizi bilmiyorum… Üstelik ben, geldiğimde zaten uyuyordunuz… Güzel bir rüya görüyordunuz galiba… Çünkü sürekli gülüyordunuz…”
“Rüya mı…?” diyerek afalladı… Nasıl yani, herşey rüya mıydı…? “Bana acilen dizüstü bilgisayarımı getirir misin…?” dedi… Bilgisayarını alır almaz hemen internette televizyon kanallarına bakarak herşeyin normal olduğunu gördü… “N’apalım… Buna da şükür…” diyerek bilgisayarını kapattı…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Ve Motor 8. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 27.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.