Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 27.11.2015
Okunma Sayısı : 975
Yorum Sayısı : 0
O, diğerleriyle birlikte bulunduğu odada zaferini kutlarken ülkedeki tüm televizyonlarda tek bir yayın başladı… Belirli aralıklarla hem diziye son veren kanal sahibinin evinde yaşananlar hem de dizi ve film denetlemeden sorumlu en üst kurulun başkanının evinde yaşananlar televizyon ekranlarına yansıyordu…

İşin kötü tarafı millet hâlâ yaşadıklarının şokunu atlamamışken, evleri yayında olan iki şahsın bu durumdan hiç haberi yoktu… Çünkü ikisinin de evlerinde bulunan televizyonlar henüz kapalıydı… Oturma odalarından çalışma odalarına, banyolarından yatak odalarına kadar her alanın şu anda tüm ülkede yayında olduğundan haberdar değillerdi…

Akşam olduğunda, etraf sakinleştiğinde onlar da televizyonun karşısındaki yerini aldılar… Ama televizyonu açar açmaz ilk birkaç dakika bir şey anlayamadılar… Sanki aynaya bakıyormuş gibi bir duyguya kapıldılar… Zira ne hareket yapıyorlarsa aynısını ekranda görüyorlardı… Durumun farkına vardıklarında şok oldular… Ama artık iş işten geçmişti…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Ve Motor 7. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 27.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.