Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 27.11.2015
Okunma Sayısı : 1331
Yorum Sayısı : 0
Her ikisi de evlerine baktıklarında herşey yerli yerinde görünüyordu… Paralar, değerli takılar, lüks eşyalar… Aslına bakarsanız evde tek çizik dahi yoktu… İyi ama kim, neden böyle bir davetiye gönderip onların yurt dışına çıkmasını isteyebilirdi ki…? Hiç kimse ve hiçbir şey akıllarına gelmedi… Hatta herşeyi yerli yerinde görünce polise bile haber vermediler… 

Tam bu sırada onun telefonuna iki mesaj geldi… Her ikisinde de “Geldiler hocam…” yazıyordu… Yüzüne, zaferin belirtisi olan koca bir tebessüm kondurup; “Güzel…” dedi… Bulunduğu odadaki herkesi karşısına alarak; “Evet, arkadaşlar… Başlıyoruz… Gazamız mübarek olsun…” diyerek operasyonun ikinci kısmını başlattı… 

Hemen önündeki masanın başında oturan gence, “Hadi koçum, sıra sende…” dedi… O anda ülkedeki tüm yayınlar kesildi ve tüm ekranlarda kendilerinin bulunduğu oda gösterilmeye başlandı… Hemen, masada duran mikrofonu alıp; “Evet, sevgili yurdumun saygıdeğer insanları… Birazdan size unutamayacağınız bir film izleteceğiz… Sansür yok… Kesinti yok… Hepinize iyi seyirler dileriz…” dedi… Adeta mutluluktan havalara uçuyor gibiydi…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Ve Motor 6. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 27.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.