Rus uçağının düşürülmesi bardağı taşıran son damladır. Uçağın düşürülme sebebi sadece bir sınır ihaleli değildir. Rusya’nın yaptığı parçalanan Suriye’nin leşinden aslan payını almak istemesidir. Bu sebeple özellikle dokuz yüz yıldan bu yana Tolonoğullarına Türkmen boylarının yaşadığı bir yer olan Bayırbucak bölgesi Akdeniz sahil bölgesini gören stratejik bir konuma sahiptir. Sınır ihlallerinin yanında Türkmenleri etnik temizlik için bomba yağdırmasıdır.

 

     Kimse kimseyi aldatmaya kalkmasın. Hiç kimse sormuyor. Rusya’nın Suriye’de ne İşi var?

 

     Rusya’nın İşid’le veya Deaş’la bir derdi yoktur. Hatta İşid ve Deaş gibi aslında Beşar’ın da bir önemi yok… Beşar’ın bitme noktasına geldiği şu günlerde onu yeniden yeşertmeye ve ona ve onun gerisinde kendini rahatlıkla Akdeniz’de at oynatacağı bir alana sahip olmak istemesidir.

 

     Aslında Suriye’nin bölük pörçük olmasını isteyen, bölünen parçaların ise İslami kesimlerin eline geçmesini istemeyen İsrail’dir. Çünkü öylesi bir durum arz-ı mevud yani vaad edilmiş büyük topraklar idealleri ile çatışır duruma gelmektedir. Beşar’ın iktidarda olduğu bir toprak parçasının yaşamasını istemektedirler. İngiltere’de özel bir terbiye ile yetiştirilen Beşar’a hükmetmek kolay da, İslami kesimlere söz geçirmenin çok güç olduğunu en iyi İsrail bilmektedir.

 

     Daha önceki makalelerimde de yazdım. ABD Yahudilerin işgali altındadır ve ABD Yahudilerin her dediğini yapmak ve onların sözlerinden çıkmamak zorundadır. Suriye’de akan kanın asıl müsebbibi İsrail’dir. ABD ve Batıyı badygard olarak kullanan İsrail’dir. Onun için Suriye hususunda ABD ve Batı’dan yardım dilenmek, şeytandan merhamet dilenmek arasında hiçbir fark yoktur.

 

     Rusya ki, yüz yıllardan beri sıcak denizlere inme emel ve hayali ile yaşıyordu. Bu emel ve hayalini de nüksettirmekten de çekinmiyordu. Libya ve Mısır’ı kaybederek Batıya kaptıran Rusya, can havliyle ve var gücüyle Suriye’yi de kaptırmamak için çaba gösteriyor. Bu çaba hem İsrail’in ve hem de Batı’nın işine gelmektedir.

 

     Ülkeler arası dostluk yoktur, ülkeler arası çıkar ve menfaatler vardır. Rusya dost olsaydı, İngilizlerle işbirliği yaparak Osmanlı’yı yıkmazlardı. İngilizler önden saldırırken, Osmanlı’yı arkadan hançerleyen Rusların ta kendisiydi. Bu gün Putin siz de bizim yaptığımız gibi ‘bizi arkadan hançerliyorsunuz’ diyerek aynada kendi resmini görmektedir. Arkadan hançerlemek Rusların işidir.

 

     Defalarca uyarılmalarına ve ikaz edilmelerine rağmen, Türkiye’nin ikaz ve uyarılarını kaale almayan, hatta önemsemeyen ve Türkiye hava sahasını ihlal eden Rusya’dır. Kıvırtmalarının ve zavır sallamasının hiçbir önemi yoktur. Türkiye haklı olması ve yapması gerekeni yapmıştır. Nefsi müdafaadır ve hakkıdır.

 

     NATO ve Batı mı Türkiye’nin arkasında duracak? Yok, öyle bir şey… NATO görünüşte Batının kurduğu, ABD’nin badygardlığını yaptığı, Türkiye’yi Batıya yamamak için kullanılan ve İsrail’in çıkarlarına hizmet eden illegal bir örgüttür.    

 

     ABD ve Batının dizyan ettiği PKK’ya, Ruslar otuz yıldan beri her türlü silahı satmaktadır. Aslında ABd-Rusya arasındaki kontrollü gerginlik siyasetini de dünyada bilmeyen yoktur. Uzun yıllardan beri Suriye’yi Türkiye’ye karşı kışkırtmakta ve hala arkasında durmaktadır.

 

     İŞİD ve DEAŞ’de PKK yerine ikame edilen İsrail tasarımlı, Batı patentli terör örgütleridir. İslam’ın siyasal kimliğini ve içini boşaltmak için terörle yan yana getirmeye çalışıyorlar. Adamlar kendi kurduğu terör örgütlerini niye yok etsinler ki? Terör örgütlerini vurma ve bombalama adı altında İslam’ı karalamak ve Müslümanları öldürmek için yeni geliştirdikleri yeni bir yöntemdir.

 

     Kürt kardeşlerimiz bilmelidirler ki, PKK kırk yıldan beri Kürt çocuklarını dağda ve taşta öldüren bir kıyma makinası olduğunun farkına varmaları gerekir. Bilsinler ki ölüm çarkları Kürt kardeşlerimiz için dönmüyor, aksine kurulan bu tezgahta Kürtlerin kızlarını ve oğullarını ölüm çarklarında harcıyorlar. PKK kırk yıldır Kürt kardeşlerimiz zulmetmekte ve mağdur etmektedirler. Bilsinler ki, PKK’yı paravan olarak kullanan Batı kadar arkasında Rusya’da vardır.

 

     Fransa’daki bombalama hadisesi de, CİA ürünüdür. Fransa’yı İslam’a saldırması ve Müslümanları taciz ve tahkir etmek için yapılan bir oyunun parçasıdır. Saldırıyı yapanlar CİA’nın kiralık adamlarıdır.

 

     İsrail, ABD ve Batının Esad’la bir dertleri yoktur. Hatta kendilerinin terbiye ettiği aslan çocuktur o… Batıda demokrasi yok ki, Doğuya demokrasi getirsinler. ‘Arap Baharı’ adıyla yapılanların hepsi demokrasi ve insan hakları ile hiçbir alakası yoktur.  Kuzey Afrika’nın ve Orta Doğunun yeniden dizayn edilme çalışmalarıydı. ‘Arap Baharı’ Batının kullandığı prezervatifin diğer adıydı.

     Rusya’nın Afganistan’a müdahalesi Sovyetlerin çözülmesini sağlamış, Afganistan Rusya tarihine en büyük acı hatırası olmuştur. Suriye müdahalesi Ruslara nasıl bir fatura çıkarır zaman gösterecek? Burası Ortadoğu, burada hiçbir hesap kalıcı değildir.

 

     Suriye Krizi sadece Suriye içi bir meselesi olmaktan çıktı, önce bölgeselleşti ve sonra da küreselleşti. Suriye’de terör örgütleri inşa eden İsrail-Batı ittifakı Suriye’deki savaşı terör örgütleri üzerinden yürütmektelerdi. Türkiye’nin güney kısmının Rusya ve İran tarafından işgal edilmesi Türkiye tarafından kabul edilmez.

 

     Putin’in küheylanvari tavrı onun zayıflığını gösterir. İsrail Ortadoğu’da ABD’nin gücünü kullanırken, İran’da Rusya’nın gücünü kullanmaya çalışmaktadır. İran idaresi her ne kadar Müslüman bir ülke gibi gözükse de, genlerinde hala mecusiliğin izlerini taşır.

 

     Hafız Esad’ın Golon Tepelerini İsrail’e hediye etmesi karşılığında aldığı silah ve güç desteğiyle iktidarı darbe yoluyla ele geçirmişti. Bunu tüm dünya âlem bilmektedir. Bir Nusayri olan Esad; Yahudi gibi düşünür, Hristiyan gibi yaşar ve Müslüman gibi görünür.

 

     Bilinmelidir ki, ulu ağaçlar ulu ağaç olabilmek için her türlü fırtına, kar ve yağışa hazırdır. Her esen rüzgârın önünde eğilen ulu ağaç olamaz. Olsa olsa ottan başkası olamaz…

 

     Ant- 251115

 

 

    

 

( Atılan Yumruk başlıklı yazı Kocamanoğlu tarafından 25.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.