Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 25.11.2015
Okunma Sayısı : 1161
Yorum Sayısı : 0
Allah kimseyi raydan çıkarmasın diye temennide bulunup uyarımızı yaparak bir insanın daha nasıl raydan çıkabileceğini görelim… Bu yazıda anlatılan olaylar, kişiler ve diğer her ne varsa hepsi hayal ürünüdür… Kimisinin yarası olur gocunur kimisi hiç alakası olmamasına rağmen üstüne alır orasını bilemeyiz… Her ne kadar denenmesi imkânsız şeyler anlatılsa da, yazıda anlatılanları denemeyiniz… Uyarımızı da yaptığımıza göre hikâyemize başlayabiliriz…

“Kestik…” diye bağırdı… Onun verdiği komutla herkes derin bir nefes almış gibiydi… “Tamam arkadaşlar… Biliyorum koşullar zor ve size gereğinden fazla yükleniliyor… Ama ben de insanım, hâlden anlarım… Bugünlük bu kadar yeter… Yarın devam ederiz… Herkes dağılabilir…” diyerek dizi setindeki tüm oyunculara, sanki her birine bir ülke vermiş gibi sevinç çığlıkları attırdı… 

Oyuncular içlerindeki tüm sevgi ve minnet duygusunu ona teşekkür edip, sarılarak gösterdiler… Hatta hep birlikte sakin bir yere gidip, vur patlasın çal oynasın diyerek biraz eğlenmeyi teklif ettiler… Ama o, çok yorgundu ve kendilerinin gidip eğlenebileceğini söyledi… Çünkü biraz dinlenmek, uyumak istiyordu…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Ve Motor 1. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 25.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.