Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 25.11.2015
Okunma Sayısı : 1077
Yorum Sayısı : 0
Bir yandan çocuklarının psikolojik yardımlarıyla ilgilenirken bir yandan da yaptıklarının bir nebze de olsa içini ferahlattığını düşünüyordu… En büyük tesellisi ise çocuklarının yavaş yavaş eski hâline döndüğünü görmesiydi… Öfkesini bastırabilmesininde, yaşadıklarını unutabilmesinde en büyük faktör buydu belki de…

Bir günün ardından daha evine gelmiş, çocuklarının biraz daha düzeldiğini görmüş ve içi biraz daha rahatlamış olarak yatağına uzandı… Gözlerini büyük bir huzurla kapadı… Ama gözlerini kapatır kapatmaz burnuna bir kokunun geldiğini fark etti… Bir ses yankılanıyordu kulağında…

“Bey… Bey…”
Gözlerini hafifçe aralayarak hanımının kendisini kaldırmaya çalıştığını gördü… “Ne oldu hanım? Hadi yatsana sen de…”
“Ne yatması bey…? Daha yemeği yemedik ki… Ben, yemeği hazırlarken sen biraz şekerleme yapacaktın ama bayağı uyumuşsun belli ki… Rüya falan görüyordun herhalde… Epeydir seni kaldırmaya çalışıyorum…”
“Hımm… İçim gelmiş herhalde… Hanım… Çocuklar…?”
“İkisi de erkenden yemeklerini yediler bey… Yarın finalleri mi ne varmış üniversitede… Onlara çalışıyorlar…”
“Ohhh… Çok şükür… Doğru yahu, bizim çocuklar üniversiteye gidiyordu değil mi..?”
“Bey, iyi misin sen…? Tövbe ya Rabb’im… Kalk yüzünü bir yıka da kendine gel… Kâbus falan gördün, kafan karıştı herhalde… Hadi yüzünü yıka da sofraya oturalım biz de…”
“Peki hanım, peki…” diyerek yüzünü yıkamaya gider… Hâlâ ailesinin namuslu ve gördüklerinin sadece bir rüya olduğunu öğrenmesi içini çok ferahlatır…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Uçkuru Düşükler 8. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 25.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.