Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 24.11.2015
Okunma Sayısı : 1237
Yorum Sayısı : 0
Karakoldan dışarı çıktıklarında ailesi ile hemşireyi bir taksiye bindirip, “Kafamı biraz toplamak için yürümek istiyorum… Sonra gelirim ben…” diyerek, onları eve yolladı… Onlar taksiyle giderlerken, hâlâ böyle bir şeyin nasıl olabileceğini düşünüyordu… O sırada aklı jet hızıyla bir beyin fırtınası yaptı… Birden, izlediği dizileri hatırladı… Dizilerde artan müstehcenliğin onları bu hâle getirdiğini düşündü… Bu yaşadıklarının hesaplarını sorması gerektiğine inanıyordu… Sabaha kadar yürüdü ve ne yapabileceğini düşündü… Gözüne gelen günün ilk ışıklarıyla hayatının operasyonuna karar verdi…

İlk olarak dizi setlerinin yerlerini ve onlara çay, kahve servisi yapan kişilerin isimlerini, adreslerini öğrendi… Her gün bir dizi setinin çaycısını bayıltıp evlerinde bağlıyor, onların yerlerine çay servisine gidiyordu… Dizi setinde bulunanların hepsinin içeceklerine cinsel üreme hücrelerini öldüren ilaçlar atıyordu… Her gün farklı bir sette her gün farklı farklı oyuncuları zehirliyordu… Her gittiği sette de, sürekli çay, kahve servisi yapan kişinin bugün rahatsız olduğunu, şirketin de onun yerine kendisini gönderdiğini söylüyordu… 

Bu olay birkaç gün ve aşırı dozda devam edince bir yandan hastaneler bir yandan mahkemeler dolup taşmaya başladı… Evdeki aile yaşantılarında büyük sorunlar meydana gelmeye başladı… Kimse baba, kimse anne olamaz hâle gelmişti… Hiç kimse neden, nasıl olduğunu bilemiyordu…Verilen tedavi paralarına mı yanılsın yoksa mahkeme paralarına mı, karar vermek zor gibiydi… Tabi dizi ekiplerinin yarısı hastanede yarısı mahkemede olunca dizilerin yazılma, oynanma ve yayınlanma gibi bir çok işleri de bozulmuş, herkesin büyük zararlarla karşı karşıya kalmasına sebep olmuştu…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Uçkuru Düşükler 7. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 24.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.