Ey hasreti uzadıkça burnumun direğini sızlatan sevgili,binlerce kilometre ötelerden,daha el değmemiş bir yürekle,dokunulmamış bir tenle,sitemkar-
bakışlarımın gölgesinden,kırılmış bir kalp sarhoş olmuş bir duble rakının-
acıya çalan fakir tarafından savrulan ömrümün yangınlarından yazıyorum. 
..................
.......................
Ey hasreti uzadıkça burnumun direğini sızlatan sevgili,azrailin kol gezdiği-
Göz yaşlarını hüzne dokunduğu,feryatların sesi deldiği,cemre düşmüş bir çift kara kaşın kederinden,dördüncü mevsimin son gününde,özlemlerin can çekiştiği bir günde,utangaçlığımın yüzüme vurduğu bir anda,hazanın ömre zuhur ettiği kıymetli saniyelerin dakikaların savurganlığında yazıyorum....
..................
.......................
Ey hasreti uzadıkça burnumun direğini sızlatan sevgili,suların uyuduğu-
seher yellerinin talan ettiği,dört bir yanı karanlık olan,yıldızların sarhoş ayın ayyaş dolaştığı,Dudakların mühürlendiği,günahların hesap sorduğu,hatırala-
rın hesap sorduğu,ölümle hayatın birbirleriye yarıştığı,unutulmuş bir coğraf-yanın çiçeksiz dağlarından,tozlu topraklı suratından yazıyorum..............

Ömründe bir kez olsun ses versen sesime..
Benimde bir umudum olsun çok ötelerde..
..................
.......................
.......................LESKÜY NARUT.......03/11/2015

( Savrulan Ömrümün Yangınlarından Yazıyorum....yü-ko başlıklı yazı Lesküy Narut tarafından 22.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.