OLDUK
... sular seller gibi olduk Gardaş
bir kabak tadında

"... kendi kendine gülene "deli" diyen bir toplumken, hiç kimseden çekmedik kendimizden çektiğimizi, sebebi ise kendimiz merkezli yaşar olduk!"

"kendine iyi bak" vedalaşması adeta duâ yerini aldı, herkes her yerde kendi kendine bakan bakana şaşar olduk!

"... bir selfie gerçekleştirip Özümüzü çekmemiz gerek, düşünüp yenilenmek gerek, biz bizden ayrılıp yaban ellere doğru taşar olduk'"

"... ne olmadık ki, bir yandan adımıza eski denildi kaşar olduk!"

"... geçit vermez dağları bile filmlerde aşar olduk!"

Gümüşhanlı'yım uzun ipin ucunu uzun adama verirsek 1 Kasım'dan sonra da hem güle hem ağlaya ağlaya yani "yeni Türkiye" olacağız...

"... Gardaş dizime koy başını
1 Kasım'da özüne sarıl
silenin olmaz gözyaşını
vakti değil ne küs ne darıl

Sen BabaYiğitsin Sen Beğsin
1 Kasım nesil için değsin
şafak vuslata boyun eğsin
milliyetçi duyguyla karıl..."

( Olduk başlıklı yazı Gümüşhanlı tarafından 7.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.