HERGÜN  AĞIT  HERGÜN  GÖZYAŞI

 

 

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 05.10.2015

………………………………………..

 

         Cennet  gibi ülkemizde her gün ağıt, her gün gözyaşı var. İnanın duydukça içim yanıyor. Artık dayanamıyorum. Fakat bana düşen bir iş yoktur. Ancak içimin acılarını kaleme alıp, siz okuyucu kardeşlerim ile paylaşmakta buluyorum kendime teselliyi. Yazık bu  ülkeye. Yazık bu  ülkenin şehit düşen askerine, yazık bu ülkenin şehit olan polis memurlarına.

       Şimdi, aydın geçinen akıl fukaralarına sesleniyorum, bir önceki yazımda da  konuyu dile getirmiştim. HDP barajı aşarsa, anarşi durur diyorlardı. Acaba anarşi durdu mu? Acaba bu akıldan mahrum,  insan artıkları, şehit düşen, askerimiz, şehit düşen polis memurlarımızın cenazelerini toprağa gömerken, akan göz yaşları o insan  artıklarını mutlu ediyor mu?

       Anarşi durmaz. Ben görüyorum ve kulak misafiri olup dinliyorum. PKK lı ailelerin çocukları doğuda polis memuru, doğuda, hakim, savcı olarak görev yapıyor. Bana göre beklide polisimizi, askerimizi tuzağa düşürenler içlerindeki arkadaşlarıdır. İnanın kafam karışıyor.

       Yaho, bir hanım PKK lı “Bir tek PKK  lı kalıncaya kadar asker öldürmeye devam edeceğiz” diyor. Facebook da resmine baktım ama kim olduğunu tanıyamadım. Bu ne nankörlük, bu ne kadir kıymet bilmezliktir, bir türlü aklım almıyor. Elbette, devlette bir tek askeri kalıncaya kadar bunlarla mücadelesini sürdürecektir. 

       Elimi yüzüme koyupta şöyle bir düşününce, insan olan herkesi seviyorum. Rum, İngiliz, Fransız, Ermeni, Kürt, Türk, Arap, Çerkez, Laz hepsini seviyorum. Ama bir  PKK lıyı sevmem mümkün değil. Zaten seversem akıl fukarası, nankör, vicdansız olduğuma inanın.

       Aziz okurlarım. Kafanızı daha fazla şişirmek istemiyorum. Beni unutmayın, sohbet köşemde yine buluşalım. Her zamanki dediğim gibi. En güzel ve mutluluk dolu günler hep ve hepimizin olsun. Hoşça ve dostça  kalınız diyorum. Nankör olmayalım. Bu güzel ülke hepimizin, cehenneme çevirmeyelim. Cehenneme çevirirsek içinde hepimiz yanarız.

( Hergün Ağıt Hergün Gözyaşı başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 5.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.