[if gte mso 9]>


Arkadaş elinizden tutar dost yüreğinizden…(2015)


 

Plansızlık isrâf doğurur. İsrâf harâmla yoğurur.(2015)


 

“Merhamet duygusu “ gelişimini tamamlayamayan beşer sosyal hayat içindeki duruşuyla mide bulandırır.(2015)

 

İslâm olan ânı değerlendirir , ânı yaşamak dünyaperestlerin işidir. (2015)


 

Yoksulluk umutsuzluk doğurur. O nedenle bedenden çok yüreği vurur.(2015)


 

Taşın suskunluğu doğaldır fıtratı gereği. Ya susarak zulmü destekleyen beşere ne demeli….(2015)


 

Cesâret yaptıklarının yankısıyla yüzleşebilmektir. (2015)


 

Hedeflerini belirleyen insanlar attıkları her adımdan huzur ve mutluluk biçerler. (2015)


 

Biz paylaşmayı unuttukça tebessümler irin oldu yüreğimizde…(2015)


 

Yavuz gecelerin çocukları hüzün ve gözyaşıdır.(2015)



 

Dursun Tiftik

 

( Yansımalar-24 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 5.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.