1-İ ç i y o r s u n tane tane,...................................2- Derbederce bu halinle,
Dönüyorsun ,sen  külhane.......................................Garip yaşam ,ahvalinle.
Dünyanız da bir meyhane........................................Sevdiğiniz dost yarinle
*********İçin beyler,için beyler............................**********İçin beyler için beyler.

Size  günah yazıyorlar,.............................................Nerelerde ,o l  olursan,
Kuyunuzu ,  kazıyorlar.............................................İkram etmeye kalırsan
N a s ı l olsa.kızıyorlar..............................................Rakı şarap ne bulursan,
*********İçin beyler için beyler..............................***********İçin beyler için beyler.

Almadınız, mal melalı,..............................................S e n  kafanı, takma işe,
Yüklendiniz.çok vebalı..............................................Ayak uydur, h e r gidişe.
Ayyaş Bekri'nin misali..............................................G e ç t i ğ i n de ele şişe.
********İçin beyler,için beyler................................************İçin beyler için beyler.

İçmek kime zarar bilmem,.........................................Günah diyen bey içiyor,
Ayyaşları, a s l a  sevmem.........................................S ı r a t'ı  da tez geçiyor.
A s a l a ğ ı, hiçte  övmem.........................................Birazcıkta, dil sürçüyor.
*******İçin beyler için beyler..................................************İçin beyler için beyler.

S e h e r  vakti, o n a  başla,.......................................Düz bir hayat göremezsin,
M e z e  olan, k u ş u  taşla........................................Gençliğine,..  dönemezsin.
Mahsun mahsun bir bakışla.......................................Çiçek  g i b i  gülemezsin.
********İçin beyler için beyler................................************İçin beyler için beyler.
.....................................................Çiçek Bahçesi,kitabım dan.0181.........18/ 03/ 1991........................

KALFALIK DEVRİMİ ÇİÇEK bAHÇESİ KİTABIMLA KAPATMIŞIM.SONRAKİ ŞİİRLERİM DAHA KISA OLMAKTADIR.............m.ö.
( İçin Beylerim İçin başlıklı yazı Özçiçek tarafından 3.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.