Kim anlatabilir bana ömrün varlığını?
Gençliği, yaşlılığı, hastalığı sağlığı?
Zaman sudan bile hızlı geçerken,
Kim anlatabilir bana eski hakiki aşkları?

Öyle değil mi ama? Kim bir kanıt bulamadan anlatabilir? Ah zaman ah fark edemeden hemen uçup gittin.
Şimdi arasan da bulamazsın onu. Gençliğine doyamadan hemen aldı gençliğini, hayatını, sağlığını. Artık ah vah kar etmiyor. Bir tarafın tutmaz olmuş, gönlün edilen laflara daha çok kırılgan olmuş. Ömür geçtikçe beden çocuk yaşlara geri dönmüş. 

Hele düşünsek eski sevgilerin varlığını,
Hepsi yuvadan uçan yavru kuş gibi,
Düşünmez ki geride bıraktığını,
Kim anlatabilir bana geride kalan anıları?

Güzel bir hevesle aşk yoluna girersin, bir de bakarsın ki avucun bomboş kalmış. Herkes seni ihtiyar sözüne değer verilmez biri olarak görmüş. 

Gözlerin yarı görmez olmuş, 
Şeker, tansiyon tavana vurmuş,
 Eskiden dost bildiklerin sırtından vurmuş,
Kim anlatabilir bana ömür son durakta durmuş?

BeniTan 
( Kim Anlatabilir Bana başlıklı yazı BeniTan tarafından 2.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.