Su… Yaşamsal faaliyetlerin devam ettirilebilmesi için en büyük ikinci ihtiyaçtır… Ama yüzme bilmeyen birisi için denizde bulunan su, yaşamsal faaliyetleri bitirebilecek en büyük tehlike…

Ateş… Soğuktan korunabilmek için gereken bir ihtiyaç… Ama söndürmesini bilmeyen ve/veya unutan için bir kıvılcım bile çok büyük bir yangının tetikleyicisi…

Toprak… Yenilecek mahsullerin çıkarıldığı, belli bir ölçekte ateşi söndürebilen, oksijen kaynaklarının yetiştirildiği muazzam bir ihtiyaç… Ama bir erozyonla, dışındakileri içine alabilecek kadar riskli…

Hava… Yaşamsal faaliyetlerin devam ettirilebilmesi için gereken en büyük ihtiyaç… Ama yok olması ise tam bir felaket…

Rüzgâr… Sıcak bir anda serinleme gereksinimini karşılayan bir ihtiyaç… Soğuk havalarda ise üşütmekten donmaya kadar birçok rahatsızlığın başlangıcı…

Silah… Savunma amaçlı kullanılabilecek bir alet… Ama yanlış ellerde tam bir ölüm makinesi…

Karar… Bir olayın doğruya ulaşılabilmesi için verilen bir düşünce… Ama yanlış bir tane verildiğinde hüzne sebebiyet veren bir düşünce…

İlaç… Hastalık tedavisinde kullanılan ve hastanın iyileşmesi için verilen bir nevi panzehir… Ama doktor yanlış verirse yada hasta yanlış alırsa ölümcül bir zehir…

Velhasıl kullanılanlar kullanımlarına göre öldürür yada yaşatırlar…
( Bir Yaşatır Bir Öldürür başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 2.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.