*** Bazı şeylerden kendinizi soyutladığınızda yaşamanın keyfine varırsınız.

***  Önce kendi ile baş etmesini bilmeli insan.

*** " Büyükler iyi bilir !"... Doğrudur. Ancak siyasette en iyi bilen seçmendir.

**** Evrensel söylemleri lokalleştirmek sizi yanlış istikamete sevk edebilir.

**** Bazi insanlara sevgiden bahsedince; şuur altlarında yer etmiş carpık ilişkilerin örtüişmesi ile okuz altiında buzağı arama hastalığı nükseder. Öyle olunca da sap saman birbirine karışır ve doğması muhtemel sevgi ve saygılar heba olur.

**** Içten, inandırıcı ve samimi özür dilenmedikçe enkaz haline getirilen gönüllerde sevgi, saygı ve yeniden dostluklar yeşermez.

****Gecip gitti çocukluğum, gençliğim.. Bir sen kaldın ihtiyarlığım ! Ne kadar kiymetlisin. Merak etme seni hiç terk etmeyeceğim..

***      " mutluluklar dilerim...: " bayramını kutlarım " ilk bakışta ne guüzel dilekler.. ama dikkat edin hep ileri atmalar. Aslında diliyorum, kutluyorum denilse daha garanti olmaz mi yani ?

***  Hakli davanızda cesur olmazsanız; kaybeden taraf olursunuz.

***        Anıların hapsini taşır gülen fotoğraflar rüzgarın nefesiyle özgür.. Şimdi gülen fotoğraflar, içinde bitimsiz bir hüznü büyütür.

***         Hepimiz birer yapı malzemesi gibi gelin örelim sevgimizi... Sağlam atalım temeli... Tuğlası, kiremidi, harcı ... velhasıl her şeyi. Ve dikelim barış, huzur gökdelenini...

***      Adamı vur kır " özür dilerim " ; hayatına kast et " pardon ", Hakkını gasp et, kötüluük yap " hakkını helal et " de ve paçayı sıyır. Yok öyle uyduruk kelimelere sığınmak..



***Elinden oyuncakları alınmış bir bebek gibi gecen çocuklığum, ideal ve dileklerine kavuşamamış gencçligim ve orta yaşlılığımve şimdilerde yaşlılığım.. ve her an yanımda olan eşim ve çocuklarım yeter de artarsınız bana. Ve sığınmışım sizlere ve ihtiyarlığıma yaşar giderim. Daha ne isterim ki Allah'ımdan. Yaşlılığım  ve ben kol kola ebediyete yolcu iken...

 ***Yaban dillere nağme olacağına gel benim nağmem ol. Birde benden dinle kendini de mest ol.

***Rüzgar müzgar söylermis şarkımızı ; bana ne ! Gel de beraber söyleyelim daha iyi değil mi?

***Ah be geceler ne kadar hayırsızsınız bana böyle. Neyse ki sabah var peşiniz sıra... sabah ola hayrola ...

***Nereye baksam hep sen... Her yanımı sarmışsın desen desen.

 ***Panikte yüreğim... Zor geliyor nefes ciğerime... bu ne sessizlik kabus gibi... ölüm mü geliyor ne ...

 ***           Hep benim yarım der ya sevdalandığına insan.. ben anlamam kesirli paylı paydalı işlemlerden. Ben senim Bitanem !!!

***     Nerede bir çift göz görsem; alıp gözlerine kattım. Cok yaşasın diye gözlerin gözlerimde...

***     Senin gözlerinle baktım etrafa... meğer ne de sahte bakıyormuşsun.

 **      Varsın karanlıklar sarsın her bir tarafı. Umurumda degğil. Nasiılsa sen doğacaksın güneş gibi her yeni günde.


***       Benim torunumun her şeyi çok kıymetli. Örneğin ; geçende parazit tahlili için kakası gerektiğinde ne kadar ısrar edilse de " vermem iste " diye ortalığı  çınlatmaz mı ! O yüzden kaç gündür  tuvalete gitmiyor ya.


 

( Yaşam Heybemden-19- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 1.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.