1-Dolaştım toplumun,durduğu yeri,.....................2-Sevgi lâfazanlık, kemlik revaçta,
Kimi  şehir  kurmuş, k i m i kasaba......................S e y i r c i küfürcü, spor da maçta.
Aradım g e r e k l i, yeşil  cevheri.........................T o k  görünse bile,çoğunluk aç da
Ç e v r e katılmamış  asla  hesaba.........................Kumarbazla d o l u, oyunlu s a h a.

Y ü c e  dağ başından, engin  ovaya,....................İlim irfan aç kor, din komaz  demiş,
İnsan gördüm yemiş ama doymaya......................Komşusu aç iken,p i r z o l a yemiş.
B a z ı l a r ı zikre dalmış, Mevlâ'ya......................İşine  gelirse, h a k  a d a l e t m i ş 
Kalanlar g i r m i y o r,gayrı nisaba.......................H e p s i sömürücü, anlat  k ü l a ha.

Çok güzeller gördüm,yaşamı mutsuz,....................A s ı r l a r c a bir, tek konu işlendi,
Çok haybeler gördüm,ısraf  hudutsuz.....................Yaşanacak yerler,  A h i r e t dendi.
Vakitsizce ö t e n,h o r o z l a r susuz.....................Beynamaz da o l s a, zengin izlendi
Keserek d a ğ ı t t ı,b i r  ç o k kasaba......................F a k i r e "gel dedin,yarın sabaha."

D ü r ü s t l e r bir yanda, çekiyor acı,......................A c ı y l a  e l e m i tadanlar b i li  r,
Kötüler olmuşlar,h a r a m i  h a n c ı.......................Sormadın"arkadaş eksiğin n e d i r"
S i y a s e t e  kurban, şeref u t a n c ı.......................İnsanı  kahreden, küçük  şüphedir.
Yapmışlar dünyayı,k a n l ı  mezbaha......................Şüpheyle  besleyip,soktun günaha.

-------------------Çiçek Bahçesi...........87.sayfa................12/ 01/ 1989---------------------
( G Ö R D Ü M başlıklı yazı Özçiçek tarafından 18.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.