Annesi şaire olan ,henüz yeni gelişme çağında bir kız evladımız.Ulu çınarın gölgesinde neçvünema bulma çabaları içinde,çocukça ama büyük şair olamağa aday tatlı yavrumuz(Şimdi büyüdü gelişti ve oldunlaşma yolunda olan Hatice Çerçi'nin bana yazdığı şiiri sizlere taktim ediyor ve kendine başarı dilerken ömür boyu akıl ününe kavuşmasını dilerim.Lütfen çocuklarınızı teknik edebi bilime hizmet için yönlendiriniz.Sevgilerimle.
================================================================================
Bu yıl taşınıyoruz,izmiy iline,
Dedemin dalında gül olacağım.
Kalemi kağıdı ben alıp da elime
Engin bilgilerinden tatdalnacağım.

Duyunca sığmadı içim içime,
Yakında izmire taşıyoruz göçümü.
Paha biçilmez taştan buldum tacımı
Dedem seni başıma taç koyacağım.

Torunum deyince,sevinçten uçtum,
Zaten o anda sen gönlüme göçtün.
Torunluk bayrağı sineme açtın
Dedem senin ellerinden öpeceğim.

Benim dedem oldu sonunda,
Dolaşmak istiyorum,dedemin kolunda.
Bizde kal beraber yaşayalım izmir ilinde
Dedem yayından hiç ayrılmayacağım.
                                                                         Hatice Çerçi  (Kayseri)
ŞİİR TEKNİĞİ BAKIMINDAN,imlâ kurallarından söz etmiyorum,duygu ve sevgini çocuk zihninde ki aktarılışına hayranım.Sonra da ne oldu bilemem,birden koptu hiç haber alamadım.Amma bu hatırasını ölüncüye kada saklayacağım.Can torunuma sevgilerimi sunar,ömür boyu,T.C. yakışır bir hanım olmasını temenni ederim.
( Dedem Mustafa Özçiçek başlıklı yazı Özçiçek tarafından 9.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.