GÜLER MİSİN? AĞLAR MISIN?

 

 

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 07.09.2015

……………………………………………………………

 

 

       Bu cennet yurdumuzun, güzel ülkemizin haline, güler  misin? Yoksa ağlar mısın? Bilemiyorum. Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün kurduğu Cumhuriyet Halk Partililer, İstanbuldaki Gezi Parkında kesilen üç beş  ağaç için T.C hükümetini neredeyse istifa etmeye  çağıracak kadar kargaşa yarattılar. Fakat  hemen hemen hergün tetöristlerin öldürdükleri asker ve polislere karşı, bir gün bile bir tepki gösterdikleri görülmemiştir. Bunu ben demiyorum, Türk Halkı diyor. Kulak verirseniz bu sesleri Türk Halkının  ağzından duyarsınız.

Bununla da yetinmeyerek Cumhuriyet Halk Partililerin bir kısmı, tetöre destek veren HDP yi destekliyorlar. Türk Halkı soruyor. Cumhuriyet Halk Partisinin tek başına hükumet olamadıklarının nedenini, CHP kurmayları  araştırıyor mu?

       Asıl gülünç olan  olaya gelelim;  Tuğrul TÜRKEŞ ile Başbakanımız Prf. Dr.Ahmet DAVUTOĞLU, Rahmetli Alparslan TÜRKEŞ’in mezarını ziyaret ederek, mezardaki çiçekleri  sulayıp, daha sonra da birer  fatiha okuyup dönüyorlar.

Bundan haberdar olan bazı MHP liler de, mezarın  kirlendiğini  söyleyerek, mezarlığa gidip, mezarı zemzem suyu ile, gül suyu ile iyice yekayıp dönüyorlar. Yaho  bu ne talihsizlik, bu ne rezalettir, bilemiyorum. Alparslan TÜRKEŞ’in mezarını gül suyu ile, zemzem suyu ile yekarken, acaba siyaseti  kirlettiklerinin farkındalar mı? Kendi akıllarınca mezarı temizliyorlar ama, siyaseti kirletiyorlar. Bu mübarek insanlarımız ne yaptıklarının farkında   bile değillerdir. Bunlara ben mübarek insanlar diyorum. Mübarek değillerse de, biz mübarek diyelim de, ağzımızdan güzel sözler çıksın diyorum.

       Biz burada seçim sonucunu değerlendirecek olursak, seçilenler, seçim sonuçlarını değerlendirip de, hükumeti kuramadılar. Altın ve dolar başını almış gidiyor. Piyasa allak bullak olmuş, esnaf perişan bir vaziyette, ekmek parasını kazanma çabasında iken, ekmek parasını kazanmak yerine, ekmek parasını kaybetmiş vaziyette can çekişiyorlar. Ben esnaftan duyup öğreniyorum. Esnafın ne halde  olduklarını.

       Haaa, Şimdi ne olacak? Can canandan daha tatlıdır. Esnaf tezce bir zamanda hükumetin kurulmasını düşünmek zorunda kalacaktır. Bütün çareyi AKP ye, oy vermekte bulacaktır. Çünkü, piyasanın düzelmesi için, hükumetin kurulmasının gerektiğini herkes biliyor. Şayet AKP tek başına iktidar olursa, sayın Ahmet DAVUTOĞLU, Sayın ERDOĞAN’ın son zamandaki yanlışlarını yapmaya.

       Saygıdeğer okurlarım; Her zaman ki dediğim gibi, beni unutmayın. Sohbet köşemde yine buluşalım. Bu günlük de bu kadar. En güzel ve mutluluk dolu günler hep ve hepimizin olsun. Hoşça ve dostça kalınız diyorum.

      

 

( Güler Misin Ağlar Mısın başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 7.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.