Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 5.09.2015
Okunma Sayısı : 615
Yorum Sayısı : 0
Bu yazı yazarın, hayatının en önemli yazılarından da önemli bir yazıdır… Öyle ki yazar, kelimelerin anlamlarının yetersiz gelebilmesinden korkmaktadır… Ve yazar, kalemini eline alarak kelimelere hükmetmeye başlar…

“Sevgili dostlar; size ömrümün, adımın, hayatımın 2 hecesini oluşturan 2 kişiden bahsedeceğim bu yazımda…" derin bir nefes alır ve devam eder yazısına… “Yaklaşık 7-8 senedir hayatımda bilfiil olan iki kişiden bahsedeceğim… Daha doğrusu onlara verdiğim isimlerden… İkisiyle de mükemmel zamanlar geçirdim, onları tanıdığım zaman zarfında… Yeri geldi oyun oynadık yeri geldi gülmekten komaya girdik… An oldu yemek tarifi yazdık, an geldi karnımızı doyurduk… :) Şey, doyma kısmından pek emin değilim aslında… Ama meşhur bir söz vardır, ‘Elinden zehir olsa içerim.' diye hani… O yüzden karnım doymadıysa da sorun değil… Çünkü hakikaten ellerinden zehir olsa içebilirim…" Yazarın yüzünde hafif bir tebessüm oluşur…

Ve devam eder yazısına…“Nasıl anlatsam bu iki kişiyi bilemiyorum dostlar… Onca kuzenim, yeğenim var ama içlerinde kardeşim olarak kabul ettiğim yalnızca bu ikisi var… Çünkü bu ikili, bende imkânsızı başaran iki kişi… Bu iki kişi, benim dışımda irademe hükmedebilen kişiler… Aslında bu hakikaten kolay değil… Nasıl yaptılar hâlen aklım almıyor… Yani o kadar ki dostlarım, ‘Beni benden iyi biliyorlar.' desem yeridir… :)"

“Bir gün bir isim bulma konusu oldu… Ben de birisine ‘su' diğerine ise ‘tohum' isimlerini verdim… Çünkü su ve tohum, benim hayatımın örneklerinin en temelidir diyebilirim… ‘Nasıl?' diye sorabilirsiniz belki… Efendim, bildiğiniz gibi su; hayattır. Su, pisliği temizler. Su, sağlıklı bir yaşantının temel denge taşıdır… O sudur ki; denizde yaşayan canlılara hayat olur… Yine o sudur ki; kara bulutlardan toprağa düşer hem toprağı besler hem de topraktaki mahsulleri, insanları ve aklınıza gelebilen ne varsa… O yüzden su, anlatılması zor ama mükemmel bir varlıktır hayatımızda…"

“Diğerine ise tohum ismini uygun gördüm… Tohum, başlangıcı temsil eder benim için… Her şeyin başlangıcının temsili olabilir… Bir tohum ki; toprağa ekersiniz, onu sular, ona iyi bakarsınız ve o büyür… Belki bir ağaç olur, verdiği meyvelerle karnınızın doymasını sağlar… Çok sıcak bir yerde, size gölge olan bir çınardır belki de… Gölgesi altında dinlenirken esen hafif bir meltemle kim bilir hangi dünyalara gidersiniz… O tohumdur ki; her şeyin başlangıcının en güzel temsilidir… Yine o tohumdur ki; an gelir toprağa ekilir, yetiştirilir, büyür… Bir gül olur, birinin hayatında güzel bir hediye olur…"

Yazar, derin bir nefes alır… Zira yazının konusunu oluşturan iki kişinin silueti gelmiştir gözlerinin önüne… Ve yazar, yazısının sonuna gelir… “Velhasıl dostlar, hayatımda bu iki kişinin yada benim deyimimle su ve tohumumun yeri, ne tahmin edebileceğiniz ne de hayal edebileceğiniz kadar büyük… Emin olun, onlardan daha fazlası… Dilerim, hayatlarında her daim her şeyin hayırlısı olur… Dileğim odur ki, suyum kurumasın, tohumum çürümesin…"
 
( Su Ve Tohum başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 5.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.