Bu reklamcıların beyni nasıl çalışıyor acaba anlamak gerçekten zor. Bir çikolata firmasının garip reklamı ruh öküzümüzün olduğunu iddia ediyor. Ruh ikizini zaten herkes biliyor da ruh öküzü ne alaka diyeceksiniz ama hiç heveslenmeyin ben de size kel alaka diye cevap vermeyeceğim, o seviyeye inmeyeceğim reklamcı biraderler ile... Hayır, yani niye ruh ineği ya da ruh tavuğu veya ruh mandası değil de illa ruh öküzü... Acaba reklamı yapan arkadaşların öküz çiftliği var da öküzlerinin satışını arttırmak için mi reklamda ruh öküzü cümlesini kullanıyorlar? Bunu da enine boyuna araştırmak lazım gelir kanımca...




İnsan bir çikolata reklamına neden öküz gibi bir hayvanı empoze edip de bizim beyin damarlarımızı hatta aort damarlarımızı, kulağımızda ki örs, üzengi ve çekiç kemiklerimizi zedeler ki? Tam da kendi öküzlüklerinden olsa gerek, diyecektim ama demeyeceğim... Onlara hakaret etme fırsatını kendime vermeyeceğim zorlamayın sakın beni...




Öküzü de iki ayaklı yapmışlar, hoş memlekette de o kadar çok iki ayaklı var ki ama sorsan hiç kimse de kendi öküzlüğünü kabul etmez, başkalarını öküz diye yerden yere vurmaya kalkar. Ne demişler ''Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz.'' Hani bir de mizahi bir türkümüz var birçoğunuz dinlemişsinizdir mutlaka sözleri de şöyle hatırlayalım ''Manda yuva yapmış söğüt dalına yavrusunu sinek kapmış gördün mü?'' diğer bir nakaratı da ''Sabahınan erken çifte giderken öküzüm torbadan düştü gördün mü?''




Bulmaca çözen arkadaşlar çok iyi bilirler sık sık çıkar Öküz Yemliği diye cevabı da ''Akare'' diye hemen yazarsınız. Kökeni nedir Farsça mı, belki Arapça... İnsan kılıklı öküzler ise yem ve yemlik olarak başka şeyler kullanırlar. Onların en büyük yemi rüşvettir bilirsiniz. Yolsuzluk, şantaj, iftira, insanları lekelemek için her türlü naneyi yerler onlar...




Vallahi ne diyeyim benim şimdiye kadar hiç ruh öküzüm olmadı, bundan sonrada kolay kolay olmaz. Ama iki ayaklı, insan kılıklı öküzlerden tanıdığın var mı diyorsanız, onlardan çok var. Yok, artık adlarını da açıklamayayım canım, isimleri gönül defterimde gizli... İnsan kılıklı öküzler hemen hemen her toplumda karşınıza çıkabilir, siz siz olun aman dikkat edin bu iki ayaklı öküzlere. Kalbinizi kırarlar, ruhunuzu incitirler, hayattan bezdirirler, bazen kendilerine taşlama şiir dizdirirler. Dikkat edin hiç ummadığınız yerde karşınıza çıkarlar bakarsınız. Hepinize en derin sevgi ve saygılar yine... 

( Benim Yok Sizin Var Mı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 4.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.