Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 4.09.2015
Okunma Sayısı : 783
Yorum Sayısı : 0
Hayatta hoşlanmadığım hatta saçma gördüğüm bir söz üzerine aldım kalemi yine elime… Lafı fazla uzatmadan hikâyemize başlayalım…

Hikâyemizin -sözde- kahramanının hayat hikâyesine bakarak başlayalım… Efendim, bu kişi; küçüklüğünde de büyüklüğünde de çok rahat bir yaşam sürmüştür. En güzel eğitimleri almış, en iyi yerlere gelmiş, çok fazla mal ve mülkün sahibi olmuştur. Parası boldur yani… Parayla açamayacağı kapı yoktur ona sorarsanız. Çünkü şu ana kadar ne zaman dara düşse hep paraya sığınmıştır. Bu paraya sığınma arzusu yada hobisi –artık adını ne koyarsanız- zamanla onu ele geçirmiştir. Herkese en yüksek uçurumun kıyısından bakmaktadır. 

Para bunda ya şimdi, dolayısıyla bu -sözde- kahramanımız her istediğini yapabilir her şeye hakkı var diye biliyor… Yani en azından o, öyle sanıyor. Başına sevmediği bir olay geldiğinde yada işinde bir aksilik olduğunda hemen parasının altına sığınıp “Sen benim kim olduğumu biliyor musun?" diyerek birçok kişinin emeğiyle, ekmeğiyle oynayabiliyor. Kendinde bu yetkiyi görüyor çünkü. Siz onun kim olduğunu biliyor musunuz? 

Efendim, sanırım “Dünya Sultan Süleyman'a bile kalmamıştır." sözünden haberdarsınızdır. Eee bu sözün doğruluğunu bazen kabullenmeyi istemesek de kabul edeceğimizi biliriz… Ama bazıları hiç kabul etmez. İşte –sözde- kahramanımız da bunu hiç kabul etmeyenlerden… Bir gün hâliyle hepimize geleceği gibi, bu -sözde- kahramanımıza da Azrail geliverir. Ve Azrail geldiğinde ona ne dese beğenirsiniz? “Herkese sorarken iyiydi… Şimdi benden sana bir soru… Peki, sen benim kim olduğumu biliyor musun?" Adam şok olmuştur soru karşısında… Bu soruyu sorarken iyi de, sorulurken o kadar da bir tadı tuzu yok gibidir… İş bununla kalsa yine iyi efendim… Azıcık daha sonrasında bakın ne oluyor…

Adamın hesaba çekileceği gün sol yanında bir melek… Elinde de hayli kalın bir kitap… Adama doğru yaklaşıp, “Sen, benim kim olduğumu biliyor musun?" diye sorarak, kitabı sol eline tutuşturuverir. Alın bir de buradan yakın…

Velhasıl sözüm herkese değildir… Sözüm; parayı, mülkü, dünya malını kendine yar, yaren edinip diğer insanları küçük görenleredir… Esen kalmanız dileğimle…
( Peki Sen Benim Kim Olduğumu Biliyor Musun başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 4.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.