......................

..................................



 Hep ağlıyorsun suskunca!...

güvendiğimdin hepte öylesin! ...hep ağlıyorsunya..sesizce  ozaman konuş! derdin ne oyalama suskunluğunu söyle! sanki bilmezmişin gibi kendince hep bir mazeret buluyorsun!..kendini düzlüğe çıkarmasınıda iyi biliyorsun!.. sanki karşıdakinin hiç ruhu yok!..oda hep ağıtlar yakıyor kara kaderinede...  gamsızlığın yüzünden...  kendi isyan bayrağını dikmiş habire... ara ara feryatları yükseliyor bazende!..
 anlarsın nedensizde değil tüm bunlar kendincede!..
çekip gitmelerin ..ortada bırakmaların.. neydiki uzaklaştıran daha buna anlam verememiş.. cevapsız kaldılar halende!.. öylece ezip geçiyorsun!.. susuyorsun.. konuşmuyorsun..  kendinden kaçıyorsun!..ağzından dirhemle alınıyor laflar! oda elde var sıfır yine susuyorsun
...konuşmuyorsun..
karşıya güven vermiyorsun..
çekilmişin kendi meskenine... ha bire yazıyorsun şöyle böyle ..boş bunlar.. kendin çekildin.. ne olduda öyle habire yüreğim ellerinde!..doğrudur ne söyle ne  o söyleysin sana.. herşey senin bildiğin gibi bir düzlüğe çıkamadın...
..düşüncelerinde olan neyse gizlendin ..
sır gibi kayboldun..
ararken  yazılarında buldu  hikayeni...
sadece.. oda ne kadar inandırıcıysa! ..oda bunu anlamaz.. yiğitce çık ortaya düzlüğe.. derdini söyle.. sorunlar paylaşıldıkça azalır.. kendin sorunları coğaltıyorsun habire saman alevi gibi ..oysa ah bir konuşsan eskisi gibi herşey yerli yerindede..  üstünü körlüyorsun ha bire ..bak gör o zaman nasılda inanacaksın hiç değişmediğine.. daha ilk günkü gibi..
kendini sorgulama zaman en iyi ilaçtır rahat ol.. ortalıklarda ağlama ..zaten yakmışlar zamanında  yakanlar..
birde faili meçhul bir ateşle yanma ...oysa herşey eskisi gibi yerli yerinde.. tek bir şey senin elinde susma ..söyle derdini..konuşarak ..girdaplarda çözülemez..sana tavsiye konuş.. konuş.. eniyi ilaçtanda etkilidir.. aç kilitlenme sayfalarına açık tut hikayeni! her şey düzene girecek inanki. yeterki sen üzülme .. Hiç kimsenin hakkı yoktur birini yakmaya nedensizce..
bilirim yanmaları enderinden ..sönmek bilmez yüreklerden..yinede insanız sabırlı olmak gerek ..herşeyde vardır bir hikmet... a
ç kilitlediğin sayfaları...
acıtan ne olursa olsun susma yeterki konuş ..çözümü seni üzen kimse orada bağlanır tam anlamıyla..yeterki sen bahane etme ..hiçbir şey çözümsüz değildir..yırtarım dağları enginlere sığmam taşarım ..bunun gibi bir şey  oysa..susma konuş sen yeterki.. herşey yolundadır.... yeterki sen kendini güvende hisset çelikten güçlü  yüreğinle... kocaman .........gönül...hepten seninleee..... yanmış..... Avare... olmuş..........
Dönüş Korkmaz..................................................... 
wederath`dan.................3.09.2015.
..................................................





( Hep Ağlıyorsun Suskunca başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 3.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.